torek, 30. oktober 2007

Peñagolosa 1813m

Ker sem prejsnic, malce prevec besedicil, sem se odlocil, da stvar malce uravnotezim in objavim malce vec fotk, brez odvecnih besed. Zato le na kratko. V petek zvecer smo prispeli v ta samostan (1300 m), ki je spodaj na sliki, cca: 2,5 h voznje iz Valencije proti severu. Tam smo imeli kratko zabavo, napol prebedeli mrzlo noc in se zjutraj okoli desetih odpavili proti vrhu Peñagalose. Na vrhu je celo rahlo snezilo. Vzpon ni bil zahteven, vendar smo se nazaj vrnili po drugi precej daljsi poti, tako da smo vse skupaj hodili okoli 6 ur. Pot nazaj mi je bila precej bolj zanimiva kot sam vzpon, saj je bila pokrajna zelo slikovita, okrasena z zapuscenimi hisicami, ponekod celo gorskimi vasicam in je bila nekako podobna tisti moji predstavi o stari Spaniji, kot sem si jo naslikal, ko sem bral romane, ki se tu dogajajo. Res je bilo lepo.

"nas" samostan
Manu chao all night long...
Sosolec Tobias in Radka

Cofki, ki so nas spremljali na poti.

Lacni Tine

Gasilska

Zapuscene hiske...

...

...

...redke med njimi pa so tudi obnovljene in preurejene v vikende


pocitek ob slapu

Nekaksna specialiteta...konjak s sladkorjem, ki se nato spremeni v karamelo...zelo okusno

V soboto zvecer je prisel v hribe tudi Igor in naslednij dan sem se pridruzil, njemu in njegovima prijateljema (Alex in Petra) pri nedeljskemu izletu. Sli smo se bolj severno v staro mesto Peñíscola, kjer se vedno stoji, pod UNESCO-vo zascito, grad, ki so ga daljnega leta "nimampojmakdaj" postavili muslimani in ga je leta 1233 osvojil, ze enkrat omenjeni, Jaime 1, ki ga je pozneje zaupal vitezom templarjem. V njem je zivel tudi papez Benedikt XIII. vec o tem


ena pozerska (Igor, Petra, Tine)

hisice, se vedno dajejo vtis, arabskega mesta

6 komentarjev:

David pravi ...

Brez komentarjev.
Mim gredi a si zaslediv kešna cina kuk stane ena taka zapuščena hiška, sam prašem-me zanima!
A španjolsko znaš že kej?

Anita pravi ...

David, a bi blu kej narube, če bi bla sasida? :)

Unknown pravi ...

Zgleda kar zanimivu tm pr vas... Bel kukr na Aškerčevi 6 sigurnu:) Piši kar taku naprej, fajn blog, ni kej!
Lp

David pravi ...

neč narube bi blu fajn enga imit u blizin ka bi znav slovensku de bi lohk kdaj kesna riku:)

Unknown pravi ...

Mmmmm idila:))...zapuščene hiške in brenkanje manu cha-a...nebi nič drugega, hvala:))
Super blog, objavi še kaj in to kmalu:)bye

Tine pravi ...

@David,Anita: Nism nec zasledil o ceni, sm pa poleti v Pragi govoril z enim Belgicem, ki je v Toscani obnavljal stare hise kot prostovoljec, in mi je rekel da se lahko tam naselis in ce zivis v hisi vec kot, nevem, 7, 10 let je hisa tvoja. Tako da lahko poiskusita sreco tam. Lahko da je tukaj podobno.

@Mikuz: Hvala,hvala. Sem vesel da ti je vsec. Se bom potrudil, da bom se pisal. Mej se pa le oglas se se kaj.

@Barbara: Hvala, hvala. Manu Chao v zivo je res zakon....clandestino,spica..sploh solaza:))heh