torek, 19. februar 2008

Akcija!!!

Če vam povem, da sem se prejšni teden dobil delo v tistem kul hostlu (delal bom dve noči in eno popoldne v tednu, plačano ne bo najbolje, vendar mislim da bo ta izkušnja veliko več vredna od denarja, ki ga bom zaslužil ), opravil nekaj potrebnih usposabljanj za delo, se preselil v novo stanovanje s Slovencem Tomotam (trenutno je v Maroku), Madžarom Csabatom in Kolumbijcem Camilotam in opravil nakup karte za let v mojo ljubo domovino (3 april) boste lažje razumeli zakaj se nisem dosti oglašal. In če nadaljujem, da grem danes ob treh ponoči z organizacijo Erasmusvalencia za pet dni bandati po Andaluciji in še nimam spakirano (poleg tega pa morava s Csabatom pripraviti makaronovo solato za na pot in nenazadnje se moram še posloviti od starega cimra Barta, ki gre jutri nazaj v Belgijo) boste lažje razumeli zakaj so stavki tako dolgi, brez repa in glave in zakaj je tega posta že konec.Akcija!!!

Vsaka razlaga bi bila odveč, zato pustmo stat

Po zaslugi izklopljenega interneta, smo zadnje čase veliko vec časa s cimri skupaj preživeli v kuhinji, kjer smo skupaj kradli internet sosedom. Izklopljen internet connecting people!




Žal pa je prišel tudi zadnji dan, skupnega bivanje v sicer ne preveč prijetnem stanovanju z ne preveč prijetnim lastnikom, ki je bil ob enem tudi naš cimer. Ampak vseeno; če seštejem vse pluse in minuse sem bil z bivanjem tukaj več kot zadovoljen. Predvsem po zaslugi drugih dveh cimrov.


Dobil nenavaden obisk med čiščenjem moje sobe. Na srečo sem zvedel da gre le za šalo, še preden se mi je uspelo vržt skozi okno:))

Nova soba z velikimi okni in ptičjim petjem za budilko. V velikem atriju so namreč tudi vrtovi. Ni lepšega vam povem.


Prvo kosilo, nekaj med paello in rižoto. Eksperiment kot vedno:) Na levi še en Csaba (obisk iz Madžarske)

slovo #1, #2 bo danes ampak takrat bom jaz ze na busu za Andalucijo

Takole pa je končal eden izmed starih kavčev v naši dnevni. Verjetno bo tale filmček še najbolj z užitkom gledal naš Janze P. saj je na lastni koži izkusil da ni bil (kavč namreč) ravno hemeroid friendly.

Ja pa vem ka si mislite ko to gledate; otročji smo. Vam dam prav, ampak obenem upam da bomo še dolgo ostali:)))

8 komentarjev:

Andrija pravi ...

ja dubr si ti ni kej :)
sele 3aprila uh uh

Anonimni pravi ...

Wooooow, Tine, fajn tole, si tut meni podaljšal čas, da te še lahko pridem obiskat ... u never know :-))) lp, M.

Anonimni pravi ...

ja cestitke za delo v hostlu! tale post je res med najbolj "odtrganimi", ampak mi je vsec:) fotke so polne zivljenja! mora res dogajat erasmuvcem:))a mas namen se dolgo ostati in delati? kakorkoli, uzivej se naprej...
Srecno!
sui
p.s. tnx za comment;)me veseli, da sta ti bili misli vsec.

David pravi ...

Tinc ti bi mogu prej terminatorja 2paglidat bi biv bel ihtav tok si le mal "svejnev"tam akul:)

Tine pravi ...

@meeya: ja jest veliko več kot da ti recem da si DOBRODOŠLA ne morem narediti. Ostalo je na tebi:))kdaj se vidmo?

@simona: pridem 3aprila, do kdaj točno bom delal ne vem, okoli enega mesca če bo prav.mej se!!!LP

Tine pravi ...

@david: kar paglej še enkrat de sm največ škude naridu:))he he...drž se

David pravi ...

popravljam-Tine Surovine:)

Tine pravi ...

@david: he he:))