sobota, 30. junij 2007

Zakaj sem si ustvaril blog?




Sprva se mi je zdela ideja o lastnem blogu brezveze, saj mi že tako primankuje časa in verjamem da če bi redno dnevno objavljal bi imel časa še manj. Toda ker ravno jutri odhajam za več dni na Poljsko in sem slučajno videl na Googlu oglas za brezplačni blog sem si rekel da ideja ni tako slaba. Saj si bom lahko nanj naložil slike od družine in prijateljev, če me slučajno zvije domotožje, poleg tega pa bom lahko na Poljskem objavljal slike od tam če bom že ravno imel to možnost in s tem razveseljeval vas:)



To je zgodba o nastanku mojega bloga. Opozarjam vas da ne pričakujete preveč od mene saj sem bolj len po naravi.


Lep pozdrav

5 komentarjev:

Andrija pravi ...

ej full super..bom tud jest pribav kej ustvart..srečno na poti!!

Janez pravi ...

Lipa ta blogič:)
Jem se!

Anita pravi ...

Luštnu, aglas se kej iz Poljske...
Lep pozdrav tudi od Enejčka.

Unknown pravi ...

Totalno geeky me ratuješ ;D aja Bevk te pogreša.

David pravi ...

nism vidu de tu tak zglida!
opasnu, se dobr de zan Mirko prtisn mal na gas in isilt de si biv do cajta, je pa verjitn mal adrenalin patignu pa zilah ka je cajt prehitr sou!