ponedeljek, 25. avgust 2008

Flashback: Carigrad

Ker sem si šele pred dnevi vzel čas da sem prebral post od prijateljice Simone, ki bi mu upravičeno lahko rekli kar reportaža, vam posredujem njen link in vas povabim da si ga preberete. Carigrad oz. Istanbula (kakor vam je ljubše) je zanimivo moderno evropsko mesto in si vsekakor zasluži, da se o njem pove kaj več. Takrat tam nisem imel časa, zato sem vesel da ga je Simona v tem času predstavila skozi njene oči, tako sem si ga lahko "sposodil". Priporočam tudi ogled videa v postu ker je res hud in lepo prikaže živahnost mesta. Hvala Simona

2 komentarja:

Anonimni pravi ...

waw, Tine...hvala za tole:) presenecena, ker ti je post tako vsec...sedaj mi je jasno, cemu tak poskok obiskov na blogu:)) res tnx!!

Tine pravi ...

Ja hvala tebi, ker podpiraš mojo lenobo:))Sploh si pa tvoj post zasluži večjo pozornost, ker si se res lepo potrudla. Tisti video je pa tudi ubijalski, kapo dol temu ki ga je skup spravil.