sobota, 23. februar 2013

Zimski Susak

Zimski Susak je posebno doživetje. Obenem je bilo to tudi moje prvo doživetje Suska. Pa vendar. Otok, ki se že z nestabilno mivkasto in apnenčasto sestavo tal, razlikuje od ostalih hrvaških otokov, je malce poseben v vseh pogledih. Sedemkilometrska odaljenost od večjega otoka Lošinj je verjetno kriva za to, da je tale otok od nekdaj malce samosvoj. Odmaknjenost od kopnega je bržkone kriva tudi za pisano lastništvo skozi zgodovino. Lastili so si ga Grki, Napoleon, hrvaški vladarji, Avstrijci in Madžari, Italijani, nacisti, do osamosvojitve pa še Tito. Ta je s svojim nacionalnim delovnim programom dosegel, da se je po drugi svetovni vojni, do sredine šestdesetih let odselilo več kot 80 % prebivalstva (večinoma v ZDA), ki sedaj šteje okoli 200 prebivalcev. (povzeto po Wikipediji)

Slika se precej spremeni poleti, saj Susak ravno zaradi svoje odmaknjenosti privablja vse več turistov.  Pa pustimo to za poletne mesece.

Zimski Susak je bil točno to, kar sem potreboval na pustni vikend. Odmik od maškarade. Take in drugačne. 3 x logatčan, 1 x prfarc. 2 x glasbenik, 2 x kitara, 1 x canon, 1 x nikon, 1 x orglice, 3 x tolkalo, 2 x ribiška palica, ducat x pivo,  travarica v lokalni lokandi, 0 x interneta, 0 x politike, 0 x vstaj.

Morje, glasba, mir in žal tudi mrzla burja.

Dovolj, da tudi amaterskemu umetniku vzbudi željo po iskanju zanimivih kadrov. Kadrov, ki upam da tudi vam dragi bralci, narišejo kanček vzdušja, ki smo ga bili deležni.


 



























5 komentarjev:

Travel-PB pravi ...

Tud meni je bil tale otok zanimiv (predvsem iz fotografskega vidika). Sem se namreč dvakrat tam ustavil zgodaj spomladi. Res vse deluje precej zapuščeno in samotno.

Sem pa pričakoval, da bo med izborom fotk vsaj kakšna s starim, zarjavelim John Deere traktorjem in kaka dodatna z britofa. :)
Se mi namreč zdi, da je bilo to tisto, kar je ob mojem obisku še posebej klicalo po pozornosti foto objektiva.

Tine pravi ...

Očitno so tega John Deereja že upokojil, ali pa jaz nisem naletel na njega. Kar bi bilo čudno glede ne velikost otoka:) Z britofa jih je pa kar nekaj še, ampak so bile iz različnih razlogov izločene iz selekcije:)

Bi se pa vsekakor dalo dobiti še več boljših kadrov.

Katarina pravi ...

waaa!
sam una kafana je pa ris kot iz kešnih balkanskih filmov, važn de je fudbalerski šal :)

Tine pravi ...

Ris je:)
Vzdušje v večernih urah je podobno temu: http://www.youtube.com/watch?v=BzapQltY5Cg

petra. pravi ...

Čestitke! Si izbran! :)