ponedeljek, 22. april 2013

Divje Jezero / Na snemanju nove plošče

Skupina Divje Jezero se je odločila posneti svoj prvi pravi album z devetimi avtorskimi skladbami. Prvič sem jih slišal pred parimi leti v lokalnem študentskem klubu, v idrijskem Swenaku. In sem padel not! Ne glede na to, da sem sam glasbeni laik sem hitro ugotovil, da vedo kaj delajo. Nenazanje so to potrdili tudi glasbeni strokovnjaki.

Glasbena izkušnja ob poslušanju Divjega Jezera postane še intenzivnejša, ko jih vidmo v živo. Ko fantje primejo za svoje inštrumente in se potopijo v svoj svet ritmov, solaž, prehodov in glasbenih not, pod glasbenim fluidom očitno uživajo. Spretno skačejo iz ene melodije v drugo in se v svojem ritmu požvižgajo na zunanji svet.

To mi je tudi predstavljalo težavo, ko sem spravljal skupaj spodnji video. Fantje so mi namreč naročili, naj spravim skupaj, jedrnat, štiri-minutni, promocijski video-intervju o snemanju albuma. Še ta prehod, še ta solaža... in komada je bilo konec.

Lahko si ga tudi sami pogledate in prepričan sem, da bo tudi vam sedem minut minilo hitreje, kot med nedeljskim popoldanjiskim dremežem.

Za več informaciji o bendu skočite na www.divjejezero.si


O samem snemanju: Video za skladbo smo snemali dvakrat: Enkrat smo nastavili 4 dslr kamer/digitalni fotoaparat in posneli izbrane kadre, naslednjič smo spremenili kadre in jih posneli ponovno. S tem da sem tokrat z mojim Canonam 60D in ramenskim nosilcem posnel detajle. Da bi detajli prišli bolj do izraza sem uporabljal precej odprto zaslonko f1.8 - f2, kar nam da majhno globinsko ostrino (zablurano ozadje).


Zahvala članom benda; Lukatu, Alenu, Alešu in Davidu in asistentoma: Davidu in Aniti

 

Ni komentarjev: