ponedeljek, 22. julij 2013

Povsem obicajen vecer (v Torontu)

Sopara se je postopoma zacela umikat in hoja po mestu je postala prijetnejsa. Odpravljal sem se na nocno fotografiranje tega lepega mesta. Mrak je pocasi padal, jaz pa sem se z mojo fotografsko opremo v istem tempu pomikal z ene lokacije na drugo in fotkal. Pricakovano je bilo najvec dogajanja na Young-Dundas Square-u. Lepo stevilo ljudi, ki so prisli v center mesta na pijaco in prav tako lepo stevilo posebnezov, ki so si vsak na svoj nacin popestrili dogajanje. Najbolj mi je bil vsec krotilec vodometov, ki se je premikal od enega vodometa do drugega in z rokami nakazoval, kdaj naj se spusti in spet dvigne. Dejstvo, da je bil ze povsem moker ga ni motilo. Na velikem zaslonu na sredi trga so v zivo predvajali zadnjo in najbolj noro tekmo finala med Chicago Blackhawks-i in Boston Bruins-i. V ozadnju se je slisalo govorjenje po mikrofonu v zivo.

IMG_7973
IMG_7987IMG_7980 
IMG_8018
IMG_8031

Sprva sem mislil, da nekdo komentira tekmo, nato pa sem videl da glas, ki je odmeval po trgu pripada mlademu moskemu, ki je mimoidoce nagovarjal k Jezusovem nauku. Z nekim dolgolasim fantom - ocitno ateistom - se mu je uspelo zaplesti v debato. Oba sta imela dobre argumente in besedna bitka je postala zanimiva tudi za sirse obcinstvo. Marsikdo je prisedel in si vidno zamislil, ko je govorec z mikrofonom nacel temo o neprestani bitki za vse vecjim kosom pogace, proti kateremu danes drvimo vec ali manj vsi. Vcasih, brez da bi se zavedali stranskih ucinkov, ki jih to drvenje prinasa s seboj. Kontrast med njegovim govorjenjem in reka mnozice, ki je hitela mimo je bil velik in je puscal mocan vtis. Tako mu je naposled le uspelo prepricati dolgolasca, da je vzel brezplacno knjizico o jezusovih naukih. Ljudje so mu zaploskali in vse je kazalo, da bo nocoj on moralni zmagovalec.

Toda ze naslednji trenutek, se je zaslisalo ropotanje in glasno vzklikanje, ki se je pocasi pomikalo po glavni ulici proti trgu. Bili so geji na svojo paradi ponosa, ki se je tisti teden dnevno odvijala po ulicah Toronta. V napetem ozracju so s svojo dobro voljo in zavracanjem splosnih druzbenih norm delovali kot mediator med prej omenjenima poloma. Med kapitalisticno in vedno hiteco mnozico ter poduhovljenim pridigarjem. Govorec z mikrofonom se je zacel glasno pritozevati nad golim oprsjem ene izmed mladenk, ki ga je brez sramu razkazovala in zacel mnozico nagovarjati naj ne bodo tako jezni. Toda bili so prevec evforicni in prevec dobre volje, da bi mu prisluhnili. Z vzklikanjem njihovega gesla: "We're here, we're queer, we're fabulous, don't f*ck with us!" so jasno dali vedeti da se pocutijo v Torontu dobro in povsem enakvredne. Bili so dobrodosla atrakcija in ljudje so jih vsak na svoj nacin pozdravili. Tudi sam sem v zelji za dobro fotko, hitro namontiral fles in se pomesal med njih. Pospremil sem parado se par ulic naprej, naredil video dogajanja, ki si ga lahko ogledate spodaj.

IMG_8056IMG_8071IMG_8074IMG_8080IMG_8098IMG_8063IMG_8065

Ko so zavili z moje poti sem iztopil iz tega direndaja in se posvetil prvotno nacrtovanem nocnem fotografiranju.

IMG_8122 IMG_8104 

2 komentarja:

Andrija pravi ...

Suuuper, res zanimivo videti video posnetek, slike pa so itak ql :)

bod fajn

Tine pravi ...

Hvala Majsen, se bom trudu se naprej. Uzivej tut ti:)