petek, 25. januar 2008

Mimgrede...

Ta objava je samo toliko, da povem da nisem pozabil na vas in da sem ziv in zdrav. Zadnje dni smo bili spet aktivni, saj sem imel tukaj spet obiske iz Slovenije (Barbara in Sara), tako da je za objavljanje zmankalo casa. Imeli smo se super. Mimgrede - jedel sem Zlikrofe:) Poleg tega so nam pri nasem operaterju izkljucili interenetno povezavo, ker se nismo strinjali z racunom in seveda nismo placali. Zdaj ga krademo sosedom. Objava s fotkmi, kako smo se imeli enkrat te dni. LP vsem

7 komentarjev:

mija.michelizza pravi ...

A zdej pa ti nas dražiš z žlikrofi? :-))

Anita pravi ...

Kaj pa golaž?

Unknown pravi ...

Joj anita ne sprašuj po golažu...prtljaga je bla do zadnjega kotička nabasana, kilaža pa skoraj 15 kg...kolikor je dovoljeno...sej so bli vseeno perfektni:)))))pridem kej naokoli ta vikend eneja pomačkat, ok??:)lepo se mejte

Unknown pravi ...

Joj anita ne sprašuj po golažu...prtljaga je bla do zadnjega kotička nabasana, kilaža pa skoraj 15 kg...kolikor je dovoljeno...sej so bli vseeno perfektni:)))))pridem kej naokoli ta vikend eneja pomačkat, ok??:)lepo se mejte

David pravi ...

Lepo da si se mal aglasiv, sm mislu de je kej narube-ne sej sm biv obveščen de dabiš obiske-ima li:)
lepo da ste se fajn imil

Gorazd pravi ...

Vidim,da imaš podobne težave kot jaz,s to razliko,da se sosed še zdaj potika po Kitajski,njegova žena pa ne zna popravit brezžičnega linka do mene.

Andrija pravi ...

tud jest se strinjam de je že en cajt minilu in de je lpu da si se aglasiv!