ponedeljek, 28. januar 2008

Idrija v Valenciji #2

Vem, vem cas je ze bil...se opravicujem zvestim bralcem. Odkar nimam neta malce tezje pisem moj blog. Vendar resnici na ljubo, zaradi tega zabijem tudi manj casa za brezvezno brkljanje po netu, kar je konec koncev dobro.
Kakorkoli, prejsni teden sem spet pocutil zelo domace, saj sem cele tri dneve prezivel ob prijetnem idrijskem dialektu v vec kot prijetni druzbi dveh idrijskih zjal:) Ba poleg tega pa sem (kot sem ze omenil) jedel kanwomlsko-idrske Zlikrofe po dolgih stirih mesecih (zal brez golaza:)). Po mojem ni potrebno posebej omenjati da so mi odlicno teknili.Punce so se, vsaj kakor so zatrjevale, dobro pocutile v Valenciji in so bile nad njo kar navdusene. Ravno tako kot s fanti smo vecino casa, tudi z Barbaro in Saro, posvecali spoznavanju tipicnega zivljenja erasmus studenta, tako da nam ni bilo dolgcas niti za minuto in trije dnevi druzenja so prehitro minili.

Na turnu na Plazi de la Reina

In razgled z njega

Valencijanski KMS oz. Caribbeans (OK, varnostniki so veliko bolj prijazni)

Bart in Idrija #2

Kdaj ste se nazadnjic gugali:)

Guapas de Idrija

Kuska jaca self portrait

Se kdo dvomi da so bile punce nad vremenom v Valenciji navdusene?

Moj novi heki, ki pa je zdaj zal ze rajnki...:(

Brez San Miguela tudi tokrat ni slo...(fajn dic bi rekel sosed Kekekek...:)

12 komentarjev:

David pravi ...

fajn dic tale pivak:)
vidm de je blu pestru-fajn slike

matejmm pravi ...

Vidim, da vam ni bilo hudega. Ej, tudi jaz bi se malo sprehodil po tisti plaži ;)

Anonimni pravi ...

ja u Valenci je blu pa ris fajn..
lih sva se fajn navadel na tiste poletne temperature pa sva mogle nazaj u ta mraz pridit.. ;)
kva si pa s hek-jem dilau de je ze rajnki, pa tak fejst je zglidau ;))
kar se kmšja tiče je pa dost bulš kukr ta pr nas... sammm čez pirčk ga pa ni ;)))
tk da tnx še enkrat za use..
fajn but.. LP Sara

Tine pravi ...

@matejmm: pa ne sam po plaz. Imam fotko Barbare ki hodi po vodi. Pa je zaradi fovsije raj nisem dal gor;) hec, hec!

@Sara: No me vseli de vama je blu fajn, tut jest sm uzival.Tak de hvala tut vama za obisk.
Nad hekijem pa se nism zgubu vsega upajna, murem prej mal soba paspravt;)...zna pa bit de je astav na plaz

Anonimni pravi ...

Lepu, de ste se fajn imil.Tud jest sm se že naveličala te zime, tud če ni huda, pa vseen.lepu se jem, pa še kej piš, če boš lohk. lahka nuč!

Anita pravi ...

O super izgleda tole.KO bi znala uskladit želje z obveznostmi, bi se takoj javila, da ti prinesem še golaž. :)

Andrija pravi ...

o "čefur" stem nism mislu neč slabga sm letos te bomo pogrešali za pusta ki je že ta wikend..hm le v kaj bi se našemil letos hehe ahh plaža in toplina few more days to go! :P

LP!

David pravi ...

Tine Swarceneger šele zdej sm vidu komentar mandrotovmu blogu, paglej:)

Tine pravi ...

@mama, anita: lej kva cem rect druzga kat: vabljene. Ceprov se bajim de ko bosta vidvi sam akul prsle bu ta zi prevruce.

@majsen: ti pasudm muj naj kostum za litas ce bos nosu dost adprta kanatira:)
kdaj zi gris tocnu? (pazabu)

@davce: jest zi treniram pa ruvam palme ta pa valenciji, ka nkir ne najdem tiglov na hodnikih:)))

LP vsem

Mirko pravi ...

Ga biksate ja. Pol baste pa na stara lita gavaril unukam:" Ka sma bli mi mladi, ka sma študiral, jej kašni cajti sa bli, u januarju sma še bosi hadil." Tak kat zej pravje ta stari.

Anonimni pravi ...

kekekekelučavničar...heeeeej!Ne se to pa ni kej, tuuuk fajn dic kot je pa San Miguel, kej tazga...ma se sploh ni za gavart,SKARAJ "fant od fare" ane:)

Tine pravi ...

@mirko, matej: :))))))))he he he;)))he:)))he he

P.S.: he he:)).....heh