ponedeljek, 10. marec 2008

Pločnik je bela pega na rdečem praznem listu polnem jesenskih dlak, ki sledijo vetru nesporazuma.

Te dni se vsa Valencija vneto pripravlja na Las Fallas. Na glavnem trgu vsak dan pripravijo Mascleto (5 minutno pokanje petard), ulice so okrašene bolj kot za novoletne praznike, babice učijo vnuke kako se prižge prva petarda (brez heca), na manjših trgih se postavlajo Fallere (ogromne skulpture, narejene iz lesa, papirja, stiroporja in voska), ki imajo satirično sporočilo in jih bodo na dan Sveteg Jožefa (19.marec) zažgali. Na splošno postaja tu vsak dan bolj živahno.

Drugače bivanje v Valenciji brez posebnosti. O svetovnem dvoranskem prvenstvu v atletiki dobim novice tako kot vi, preko TV in preko rtvslo.si. Počasi si začenjam sestavljati seznam stvari ki jih še moram narediti preden zapustim to mesto (karte za bikoborbo sem že nabavil).

Prejšno sredo je bil koncert MTV Winter. Glavne zvezde so bili HIM in The Cure. Žal moram povedati da so me HIM razočarali, saj jim je očitno bilo več do predstavitve neuspešne plate kot do dobrega žura, tako so odšpilali vsega dve uspešnici. Boljši je bil nastop The Cure-ov, vendar pa sem na poti do WCja zgubil klapo, poleg tega pa se zaradi rahle vročine nisem počutil najbolje, zato sem koncert zapustil prej kot sem nameraval.

HIM

The Cure


Še par utrinkov iz planinskega izleta, ki smo se ga udeležili prejšno nedeljo, blizu mesta Benidorm 150km južno od Valencije. Puig Campana 1406m.





7 komentarjev:

David pravi ...

o ti himovci ti-ne ta tanov album ni ris za nkamr!
jest sm pa ze mislu jet na dunaj na koncert pa nabom sov!
in drgač kdaj je prov točn datum ka prideš nazaj?

Anonimni pravi ...

Jest bi dala pa rit tistm starim mamam, ka paržigaje unukam petarde. Mi sma jih imil dost ži za navu litu. Mački pa sploh. Kaj pravje na tu pa mački pa pasi dol par vas?
Se mi zdi de je blu lipši na planinskmu izletu, kat na koncertu. Pol pa tud jest nam šla na Dunaj, tud če bi imila cajt, ka bam u četartk kančala terapije. Fizioterapevtka prav, de se mi je roka fajn uštimala. Fajn se jem še naprej, pa še kej napiš, ka kumej čakama novic. Živjo!

Anonimni pravi ...

Tinče, uživaj v Las Fallas ... to bo noro doživetje! Jst sem bila tudi enkrat takrat v tem obdobju tam - eno mascleto sem vidla, pa je blo že dost ;-)) Poročaj še naprej o vsem! Mi te beremo ... Lp, M.

Tine pravi ...

@david:ja nevim, lohk de se bodo tam bel pamatral, ka bu prov nehn koncert in ne bodo kao predskupina. Drgac pa 3april let (milano)...dejmo rect cetrtga bom dama.

@st.mama:gledi zvali sm se tut jest zi sprasovav..zna bit de so bel vajene tega dzumbusa ta akul:)Me veseli de je vse uridu z roka, le pridna but se naprej:)Se se kej slismo:)

@meeya: brez skrbi se kej napisem na ta tema...ce ne med fallas pa po:)))LP tud teb.

David pravi ...

ma nabom šov, šparam predelujem kapilca v avtodom:)pa še rally je to pred vrati!
de ti še jest mal sline danc grima mal pabowlat:)
ti sparučm rezultate

Tine pravi ...

Sej ris kapilca, sm cist pazabu zi na tu:)Kak kej napreduje?
Cestitke Jju za bovling se prek bloga ce bere;)

David pravi ...

kapilca bo haml upam imam u maju sardinija v načrtu:)pa še rally je dal:)
sm šele zdej vidu de imaš t.majica s kravata, mal reklame
J je pa jemu prednost domačega terena in še ena sa mu šenkal nej sam pavi če če:)