sreda, 30. julij 2008

Evrotrip na obisku

Včeraj ponoči se je za naju z Dejanom končalo potepanje po Turčiji. Bilo je res super in nikjer nisva imela nikakršnih težav. Zvečer sva šla še s parimi na pijačo v Idrijo na "tanov plac" in ko so lokal okoli polnoči že zapirali, so se kar od nekje vzeli štirje Belgijci. Spraševali so nas kje bi se v Idriji dalo dobiti kakšen plac za postavitev šotora. Prvo smo predlagali "mejco", vendar smo se kasneje premislili zaradi bližjine policijske postaje. Dejc se je kmalu spomnil da ima "Pr Far" še prosto stanovaje in ker sva bila pred manj kot 24 urami tudi midva v njihovi koži smo jih brez oklevanja povabili da lahko prespijo kar tam. Ker so bili za postavljanje šotora nekoliko preutrujeni so bili nad predlogom zadovoljni, tako smo jih zvozili do Fare in jih nastanili v Dejanovo stanovanje. Tam so nama ponudili italijanski Merlot (prištopali so iz Trsta) jaz pa sem iz kleti očetu sunil par italijanskih piv in tako se je ob prijetni debati najino potovanje podaljšalo še za en dan.


Če verjamete ali ne; branje političnega časopisa Slovenski Tednik je lahko tudi zabavno:)

Danes grem v Ljubljano po opravkih. Ko pridem nazaj uredim slike iz Turčije in dodam preostale.

Mimogrede: ali pozna kdo koga, ki prodaja odločbo za študentske domove oz. ali ve za kdo za kakšno frej sobo v Ljubljani? ahhhhhh.....kruta realnost, here we come!

5 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Še dobr, de so še taki fajn ldi kot Dejan, de pomagaje ka je triba. Plosk plosk! Sodeč po slikc so se fajn zastopil:)

Anonimni pravi ...

Še vedno bolje,da si mi piva "sunil", kot da bi me sredi noči budil, da bi me vprašal, če vam jih dam. Rezultat bi bil tako ali tako isti. Naj bo to moj prispevek k razpoznavnosti Slovencev po gostoljubju.

Tine pravi ...

:)

David pravi ...

ata M. še dobr de imaš zaluga ka nkul naviš kdaj prideje hudiu cajti:)
T&D vsaka čast

Gorazd pravi ...

Ponudil bi jim moj schnapz!