nedelja, 23. junij 2013

Adirondack, Lake Caroga in sanjska hisica

S Tobiasom sva bila sosolca v Valenciji med Erasmus studentsko izmenjavo. Bilo je zgolj nakljucje, da sva se ob istem casu znasla v blizini, zato sva se zmenila, da vsak naredi premik in da se dobimo nekje na sredi poti. Jaz sem bil v Montrealu, on pa je z njegovo punco Kirsten obiskal brata Jonasa, ki je opravljal delo kot prostovoljec v Philadelphiji. Kuhali in razdeljevali so hrano ljudjem, ki si jo sami niso bili sposobni dobiti. O cem vam govorim boste bolje vedeli, ko si boste pogledali tale precej shrljiv, vendar odlicen blog.

Ko je Tobias predlagal, da skupaj najamemo hisko ob jezeru v regionalnem parku Adirondack in da me oni poberejo v mestu Albany v zvezni drzavi New York, mi ni ostalo drugega, kot da se strinjam. Ker pa je lastnik v najeti hiski imel probleme s kanalizacijskim sistemom, nam je za isto ceno ponudil njihovo privatno (ki jo sicer tudi dajejo v najem , vendar za trikrat vecjo ceno). Po domace povedano - usralo se nam je:)

Hiska je bila locirana tik ob jezeru Lake Caroga (Gloversville, NY) in nisem si mogel pomagati, da si nebi domisljal, da so v podobne hiske verjetno hodili na dopust tudi Kennedyevi in druge velike ribe tistega casa. Verjetno zato, ker je bila lepa in vsa v retro stilu, z veliko kuhinjo, veliko dnevno, ogromno verando, dvema terasama, lastnim pomolom, kaminom, kajaki, kanujem, ogromno knjig in namiznih iger - edino zlati prenasalec je manjkal. In Kennedijevi, da se razumemo.
IMG_6629 IMG_6683 IMG_6580 IMG_6586 IMG_6593 IMG_6638 IMG_7270 IMG_7275 IMG_7279 IMG_7281 IMG_7284 IMG_7286 IMG_7292
Sest dni je svignilo mimo res hitro. Kanuiranje, izleti v naravo, sestavljanje puzl, skupinsko kuhanje, gledanje finala NBA, kartanje...

Ce mi zavidate, naj vas potolazim, da je zdaj tudi zame samo se lep spomin. Ni me vec tam. Sem ponovno sam na poti, oni pa nekje v New Yorku oz. Philadelphiji. Hvala vam in srecno pot prijatelji.
IMG_6644 IMG_6743 IMG_7005 IMG_7029 IMG_7031 IMG_7065 IMG_7068 IMG_7078 IMG_7090 IMG_7097 IMG_7100IMG_7112 IMG_7181 IMG_7187 IMG_6675 IMG_7168 IMG_7237 IMG_7160
Kot zanimivost: prav po tem koncu ( Gloversville in Johnstown) se je okoli 15 let nazaj potikal moj oce med kolesarsko odpravo, ki so jo s kolegi uspesno prevozili (Od New Yorka do Niagarskih slapov). In bilo mu je vsec, tako kot meni.

3 komentarji:

simonpikacerne pravi ...

Dokler ni fotk, je to le domišljijski spis :-/ Hočem fotke.

Anita pravi ...

Sm gledala pre leti Oprah. Tudi Bushevi imajo tako rezidenco in sestavljajo puzzle. :)

Tine pravi ...

@simon: ti dam kar prav, dobis kmalu!:)
@anita: potem moje predvidevanje ni bilo s trte zvito:)