ponedeljek, 4. februar 2008

El golpe (Trk)

Prejsni cetrtek sem zakljucil z vsemi obveznostimi za ta semester in tako s solanjem v Spaniji. Pri predmetu TRDI (Tecnicas Representacion En el Diseño Industrial) smo morali za konci projekt izdelati model kolesa v programu 3D Max Studio in krajso animacijo. V moji skupini sta bila se Nemec Tobias in Mehican Juan Jose. Sprva je bilo kar tezko, saj smo se vsi s tem programom srecali prvic, poleg tega pa smo imeli na faksu samo spansko verzijo. Nato pa smo se privadili in na koncu ze uzivali. Ce bi imeli vec casa, bi lahko kmalu v kinotih gledali animirano risanko Bikes, kot konkureca predlanskim Cars-om, vendar smo na sreco do casa odnehali in tako resili nasa, sicer ze malce naceta, socialna zivljenja.
Tudi drugace lahko povem da sem se imel na faksu tukaj fajn. Bil je vecji povdarek na prakticnem skupiskem delu in manjsi na suhoparni teoriji, kot sem bil tega vajen na nasem faksu v Sloveniji. Spanski studenti so nas lepo sprejeli, vzdusje med vajami je bilo bolj sprosceno kot na FS ter komunikacija med studenti in profesorji bolj pristna. Vse to je res!!! Zal:)



Delo v ucilnici


Cofi pavza na dvoriscu nasega kampusa



Delo pri Tobiasu doma




Piknik na plazi ob uspesno zakljucenem projektu. Makaronovo solato sem pripravil jaz, recept zanjo pa mi je po gtalku zaupal eden zvestejsih bralcev David V. Thenks, odlicna je bila!

Delovna vnema na vrhuncu



El golpe ( Trk )

17 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Čestitam za dobro narejen projekt. Jaz sem si vse skupaj predstavljal malo drugače, je pa delo in izdelek videti prav zanimivo. No, zdaj pa s pametjo uživaj še do konca tvojega bivanja v Španiji.

matejmm pravi ...

Ojla... Res super video. BTW: Na iStocku so taki in podobni filmčki lahko zelo uspešni ;)

Andrija pravi ...

ah dej no..jest bi rad vidu celo verzijo animacije, hehe full dobru!
..grem pa 15.feb :)

ostani v cvetju!

David pravi ...

Ola, sem vesel da je solata ratala- se priporočam ko jo boš naridu dama:)
ko prideš damu pa lohk tuki adpreš firma za animacije!
a si že vidu slike ad pusta hrusta-fajn sma bli

Anonimni pravi ...

Me veseli, da vam je šlo dobru. Nisi pa napisal, kako so projekt ocenili na faksu. Upam, da bo vredu. Si še kaj šol pogledat za delat?
Lahko noč ! mama

Anonimni pravi ...

Hahaha, super video in super muzka ... Uživaj še naprej ...

Unknown pravi ...

AAAAAAAA kratki rokavi, ležanje na plaži in travi...nekam znano...:)) Dbest!!!Enjoy!!

Tine pravi ...

Hvala vsem za komentarje in spodbuda. Ja glede filmčka je vse naše delo, razen model avta, ki smo si ga sposodili z neta. Grafiti na stenah so fotkani grafiti na ulicah Valencije, teksture hiš v ozadju so pa hiše v Berlinu, ki jih Juan poslikal za Novo leto.

@ata: Kak drgač, kat s pametje:)

@matej,david: Ne verjamem da bom šel delati kariero iz tega, zagotovo pa to ni bil moje zadnje delo, ker je stvar kar zabavna.Slike ad pusta ži vidu, zakon!;)

@mama: za projekt smo dobil 5.5 od 6 in smo bili najboljši. Res pa je treba povedat da smo bili v skupini sami erazmovci in smo imeli malce več prostega časa kot ostali. Delo se aktivno išče, počasi bom zvedel vse trike kako ga najlažje dobit. Jutri imam intervju za delo receptorja v nekem hostlu.

@Barbara: Ti murem pavidat de sta imile kar srice vidvi, ka sta ble ta. Pol ni blu vec tuk toplu kat tist dan. (28stC:)

Anonimni pravi ...

DRGAČ- jaz sem mislil, da boste naredili le tridimenzionalno animacijo bicikla v praznem prostoru. To, da ste pa naredili pravi animirani film, me je pa prijetno presenetilo.
S PAMETJO- s tem sem mislil, da bi se vsedel in naredil plan, kako čim bolje izkoristiti ta čas, ko boš še v Španiji, ne bo pa več študijskih obveznosti. Razmisli, kaj moraš še videti, kaj doživeti, da ne boš potem, ko boš enkrat doma rekel:"Škoda, da nisem tega..., škoda, da nisem onega..."
Seveda v okviru danih možnosti.
Pa še kaj napiši, da bomo imeli še mi kaj od tega.

Anonimni pravi ...

Tine, si imel razgovor? Kako je šlo? Potem ostajaš v Valenciji?

Anonimni pravi ...

ej ti kaku si kej? film smo videl,bicikl tut. tvoja soba n vim kdu nutr spi. je zasidena, zlikrofi so dobri kejšna je sangrija hasta la vista tilka stara mama iz zadloga

Gorazd pravi ...

Aj'm bek.
Nekaj me moj blog zajebava,verjetno ga bom zbrisal in ga odprl drugje.

Miha Strel pravi ...

oj, pohvale za animacija, pa nasploh za blog, ga že skuz berem pa je zlo zanimiv, sploh slike so mi všič. Še niki bi te prašel, a lohk en odlomk damo v "zaklonišče poroča"? lepu se mej še naprej:)

Miha Strel pravi ...

ta zgurn post je ad mene, ka mi na rata vzdevka spremnit. no ja bo že:)

lp
Miha Strel

Tine pravi ...

@ata: ja ja, hvala, bom premislu. Predvsem bi rad za zacitk enu dilu najdu... no bo ze.

@mija:beri zgoraj:) Nisem dobil dela v hostlu, skoda ker je bilo res dobro. Ocitno je bil na razgovoru se nekdo, ki zna vec kot dva tuja jezika. no ja...nisem obupal:) Ostajam tu še nekaj časa, ampak ne bo kakšne resne podaljšave.

@klotida iz moje sobe: he he mislim da bi lahko ugotovil, kdo trenutno spi na moji postelji:) Sangrije pa roko na srce še nisem probal odkar sem tu. Mi ni preveč všeč.LP tudi starimami iz Zadloga

@fajfk: Wellcome back, kej te zeza, lohk de murš le mal bel nastavitve podrobnu preglidat, tut jest sm jemu ad začitna probleme.

@Miha: Ja, hvala za pohvale. Itak ti kar objav, kar te je volja. Tut ti sem mej fajn, no se se itak hmal vidmo.

David pravi ...

OLA!

Me prav veseli, da uzivas! Sem odkril tvoj blog prek Andrije, pa sem mal precekirau. Sploh nisem vedel, da si sel v tujino studirat. No, privosci si, pa se ga pisemo se kdaj!

David Bizjak!

Tine pravi ...

@David: Ola, ola. Hvala. No mene pa prov veseli de si se aglasiv. Le prid se kej na akul:) Pa sevide; uzivej tut ti:))se beremo...