sreda, 27. februar 2008

Andalucija

To objavo pa ze pisem iz mojega delovnega mesta. Prav fajn je, da lahko koncno brez slabe vesti zabijam cas na netu. Danes je moj drugi delovni dan. In ker se danes tu ze pocutim malce bolj domace, sem se odlocil da bom objavo napisal kar tukaj. Vceraj sem naprimer pregledal skoraj vse profile mojih "prijateljev" na Facebooku. Sedaj vem skoraj vse o vas. Ti! (vem da ves kdo si) Sram te bodi! he he, sej ne, brez panike, se le hecam.

In ker sem v zadnji objavi napisal da se odpravljam v Andalucijo, bi bilo prav da na kratko opisem tudi to. Kaksno urco ali dve po tistem, ko sem nalozil zanjo fotko na moj blog, sem ze iskal najbolj ugodno pozicijo za spanje na busu. Odvec praviti da je nisem nasel. Vseh skupaj nas je bilo nekaj vec kot 200 erazmovcov oz. za stiri polne buse, tako da lahko sami sklepate, da nam na izletu ni bilo ravno dolgcas. Dve noci smo prespali v Granadi, kjer je bila glavna znamenitost Alhamba. Jaz sem to zadevo ze videl, zato sem ta cas bolj posvetil sami Granadi in njenim znamenitostim (kot npr.: cerveza+tapas+patatas fritas=2eur:). En vecer smo si tu ogledali predstavo flamenka. Kljub temu, da me ponavadi plesne predstave ne ganejo najbolj, moram prizanati da sem bil nad to navdusen. (dodam filmcek ko ga dobim) Druga postaja je bila Sevilla, kateri smo ravno tako namenili dva dni. Zal pa nam jo je tukaj malce zagodlo vreme, tako da lepot tega mesta nismo mogli obcudovati, tako kot bi si zeleli. Zadnji dan smo se na poti proti Valenciji ustavili se v mestu Cordobi, ki s svojim starim mestnim jedrom se najbolj spominja na prava spanska mesteca. Vem da pet dni v Andaluciji ni bilo dovolj da bi jo bolje spoznal, vendar vsekakor dovolj, da sem tudi ta koscek zemlje vzljubil in ga dodal k drugim, kamor se nekega soncnega dne spet vrnem.:)

Zal fotk zenkrat ni, sem imel probleme z baterijami, tako da sem fotkic vec ali majn puscal doma. Moram nabrati od ostalih. Ko jih dobim, dodam.


Cordoba

1 komentar:

Unknown pravi ...

Brez fotkic...zato pa tale prispevek pove veliko, čeprav je kratek, bi si želeli vedno več,kaj?:) Super res!!! Lepo se imej, Barbara