sreda, 12. maj 2010

Gijon

Ok, resnica je bila nekje vmes. Sel do La Isle, vendar je bilo naslednji dan preslabo vreme za polezavanje na plazi, zato sem si raje nadel pelerino in odkolesari do Gijona. Res lepo mestu, z urejenim centrom in dolgo pesceno plazo. Nastanil sem se v bungalovih 2 km iz centra, kjer imajo za romarje brezplacno. Normalno je samo za en dan, vendar ker sem danes na recepciji povedal da sem koncal z mojim caminom in da grem jutri z busom v Madrid, mi je receptor dovolil ostati se en dan. Danes sem vec ali manj polazeval v bungalovu, saj je tudi sem prislo res slabo vreme, tako da se bo malce lazje posloviti od "camina". Moram reci da sem se po 8 dneh vsakodnevnega poganjanja pedal, kar navadil tega ritma in sem danes kar malce siten, ker nism ze cel dan naredil niti km z mojim jeklenim konjickom. Vsekakor pa sem vesel da sem se zato odlocil in bi z uzitkom nadaljeval ali sel se enkrat. Sploh zdaj, ko sem ze dobil toliko kondicije da na biciklu res uzivam. Drugace pa je morda pes celo bolje, sej lahko hodis po takih poteh, kjer z biciklom ne mores, poleg tega pa imas vec casa za premislejvanje, kar je tudi eden izmed namenov "camina". Vsekakor priporocam "camino" vsem. Saj se tu po parih dneh resnicno izklopis iz svojega zivljenja iz zadihas precej bolj sprosceno. Tudi s financnega vidika je zelo ugodno, saj sem tu normalno za prenocisce placeval od 4-6 eur (moras imeti potrdilo, v katerem zbiras zige od krajev kjer si spal, dobis pa ga v kraju kjer zacnes svojo pot - ni nujno da v Irunu, lahko tudi nekje vmes). Res je da spis v prenociscih s skupnimi lezisci, z majhnimi kuhinjami in preprostimi kopalnicami, vendar se ti po celodnevni hoji oz. kolesarjenju vse to zdi kot hotel s petimi zvedicami. Vecerja, topel tus in postelja - nasmeh do uh in z mislimi dalec od skrbi:)

3 komentarji:

Katarina pravi ...

čestitam! Ka boš pršu bo pa lih fajn Franja :)

Tine pravi ...

ce nam zi zgubu kej kondicije da takat:)pozdrav iz poletnega madrida:)

Unknown pravi ...

i tata bi...