ponedeljek, 3. maj 2010

Proti Irunu...

Ole, ole! Kdor čaka dočaka!:) En lep pozdrav s poti proti Irunu, Baskija. Vse skupaj se je malce zavleklo, ampak glede na to, da še v petek popoldne nisem vedel, če bom sploh dobil prevoz do štartnega mesta mojega El Camina sem lahko več kot zadovoljen. Ker je bila zaradi praznikov v Franciji zapora, smo vsi "kamijonarji" stali 2 dni na počivališču tik pred francosko mejo, blizu Monaka. Tu sem spoznal par Slovencev, med drugimi tudi Robija, ki pelje robo v Bilbao. Ker je Goran (prvi šofer) šel samo do Barcelone, in bi potem moral do Iruna z vlakom, sem se zmenil z Robijem da lahko grem z njim, ki me bo pustil v torek zjutraj v Irunu, od kjer bom štartal mojo novo dogodivščino:) Drugače pa lohko povem, da sta mi tudi ta dva dni na počivališču minila hitro. Sicer ne vem kako bi se veselil te zapore, če bi to delo opravljal že par desetletji, tako kot to počnejo nekateri od teh šoferjev, ampak tako za prvič je bilo prav fajn. Vsi so me dobro sprejeli, še posebej slovenca Robi in Ivan, ter najbolj slovenski Hrvat Ivek Harley:) Včeraj smo šli do najbližjega mesta, ki je peš oddaljen slabe pol ure. Ventimiglia - staro obmorsko meseto, sicer se verjetno ne more primerjati z lepotami Monte Carla ampak je bilo super "tku de si človk mal noge pretegne alkubisereklo" Ko smo prišli nazaj smo si skuhali makarone, (drugič zapored s tuno in trikotnim merkatorjevim sirčkom) potem pa sva si po večernem tuširanju z Robijem privoščila tri filme zapored...no pri zadnjem - Zohanu sem zaspal. Ko sem se sredi noči zbudil, sva bila že na poti. Vse skupaj je prav super. Ležati udobno v kamijonu na zgornjem pogradu, gledati kako bele sredinske cestne črte izginjajo pod kabino kamijona, poslušati Doorse ki po radiju prepevajo o jezdecih v nevihti in obenem opazoviti majhne zamegljene lučke (bil sem brez leč) francoskih obmorskih mesti, ki se počasi premikajo mimo po obzorju. Neprecenljivo...sploh če se, tako kot jaz počutiš še bolj neobremenjeno, ker sem tik pred potovanjem odvrgel eno veliko skalo, ki se imenuje diploma. Jiiiihhhaaaa...gasamadrasa...do Iruna in še dlje:)

4 komentarji:

matejmm pravi ...

Najprej čestitke za tisto veliko skalo in pa seveda srečno pot ;)

David pravi ...

imam abčutk de boš ratav šoferđija:)
good luck TINE MAZEGONI

Tine pravi ...

@Matej:hvala@hvala:)
@David: Vis davce sploh ni tuk slabu...tak za en cajt veritnu

LP iz Bilbava-ce bom dubu pad vecir net frej bom prubav fliknt kesna slika gor..ce ne...pa drugic.

Tine pravi ...

Ja, zal ne sfolga ta racunalnik, de bi mi nalozilu te fotke gor. Tak de drugic ce bu buls situacija. Sm glih iz sprehoda po centru mesta in sem navdusen. Res je lepo zrihtano in sploh super. Zdej pa spat, ka je "siht" jutr:)