ponedeljek, 10. maj 2010

Llanes

OK, najpej se opravicujem za tiste stavke brez vejic v prejsnem postu. Ampak ta ne bo dosti boljsi..mi je ravnokar rekla cistilka v hostlu da imam samo se 10 min ker zapira.

Zjutraj sem bil v strasanski dilemi...

Ali vzeti pot pod noge oz. pod kolo se malo pomatrati in vsak dan po nacijonalni cesti narediti se sto km in prispeti v Santiago v treh-stirih dneh? (Dejc pride v Madrid trinajstega in ker sva se zmenila da greva tja skupaj, bi bilo dobro ce sem tam tudi jaz:)

Ali si vzeti to pot na izi, se zjutraj odpraviti v center tega lepega mesteca? Pogovoriti s trgovko v mesnici, ki ti da knjigo v dar...se povzpeti na bliznji hrib in uzivati v jutranjem soncu in razledu nad mestom...se z ipodom v zepu in slusalkami na glavi sprehajati do bliznje sladoledarne, pogledati v pristanisce kaj so ribici dobrega nalovili... se nato popoldne odpraviti s kolesom po stranskih poteh v 50 km oddaljeno obmorsko vasico La Isla in tam izlezavati kaksen dan, prebirati knjigo Kavelj 22 na plazi, nato pocasi naprej do Gijona in od tam z busom v Madrid??

Moram odgovoriti kako sem se odlocil?:)

2 komentarja:

Anita pravi ...

Kako si pa vedel da ti bo dala knjigo?

Tine pravi ...

Nism vidu, slucajnu sm naletu na nu:)