torek, 20. november 2007

Franco ha muerto

Franco je umrl. S temi besedami so na današji dan pred 32 leti, obvestili Špance prek TV sprejeminkov, da je umrl njihov nepriljubljeni diktator Francisco Franco. Ravno prej je bil po televiziji, kratek dokumentarec o njem, na katerem so bili posnetki iz pred 32 leti in ni bilo niti pribljižno čutiti take žalosti, kot ko je umrl naš-vaš Tito. Za tem je bil še prispevek, kako so odstranjevali njegove spomenike po celi Španiji. Kaj več bi težko povedal o njem, oz bi naredil preveč napak, tako da vas povabim, da si sami preberete tu, če imate čas in če vas to zanima. Jaz ga trenutno nimam, saj jutri pišemo drugi kolokvij pri predmetu Organizational behaviour. Prvega sem opravil kar uspešno. Upam da bo jutri podobno.

Naj na tem mestu napišem še to, da Španija od Francove smrti v svoji himni Marcha Real nima besedila. To je predvsem moteče za športnike, saj izgleda, kot da so Španci edini, ki ne znajo zapeti svoje himne, zato je letos, Španski olimpijski komite predlagal, da bi se ta stvar končno uredila.


13 komentarjev:

mija.michelizza pravi ...

Meni po vseh teh letih trebljanja po Španiji še ni uspelo na njegov grob ... Baje je kr zanimiv plac ... če boš šel, Špancem tega raje ne omenjaj, ker se začnejo zgražat :-)

matejmm pravi ...

Mogoče je v določenih situacijah še boljše, da država nima himne za besedilo. A si kdaj slišal koliko posluha imajo naši nogometni reprezentantje? Po mojem bi bilo za vse bolje, da bi bili tiho ;) No, saj po navadi jih na srečo kaže samo od daleč in brez zvoka.

Anita pravi ...

Veliko sreče na kolokviju!

Tine pravi ...

@Mija: Saj se mi zdi da sem že zdaj naredil napako, ker sem dal to na blog. Od časa do časa ga čekira tudi kdo od Špancev in že vidim, kako me bo cimer spraševal, kaj sem to napisal. Sploh ker sem zraven prilimal tako vizionarsko sliko.

@Matej: ti si pa tudi naredil napako. Kar nekaj odličnih fuzbalerjev bere od časa do časa ta blog in bolje de se jim opravičiš:) Imajo namreč kar velik posluh za glasbo. Še posebej znajo lepo zapeti našo Zdravljico in En gelaž vina mi dej, ob pravih priložnostih seveda:) (joke-brez zamere:)

David pravi ...

ola tinc kak kej že dovgu nism neč pisav!
Drgač grima danc u swenak so MI2!
jest sm sicer pel rajnki-sm si zvev noga(ene 2 dni sn prov birgle nucav) pr fucbalu ka imama z gasilci rekreacija a bo že-ka se boma aženil že nabo več balil!

Tine pravi ...

@davče: o bedič, tu je pa tak ka se iz športam ukvarješ, te bu ži izučilu:)
Kak je blu v swenaku? A je biv žur? Se mi2 so kar kul.
S paruka pa le pačak, de pridem jest nazaj:)he he

Unknown pravi ...

Novice, novice...kje so :)) Dej Tine kej novga gor:) Sej vim, de tebi se ne da glih usak dan, sam iz Valencie pa ne dobiš zmerej svežih novic...:) LP

Unknown pravi ...

Pa brez zamere za sitnosti :P

David pravi ...

O Tine.
Me je gospod Gorazd opomnil, da moram pisati na blog v pravilni slovenščini tako da od zdaj naprej pišemo samo v pravilni slovenščini!
Ja Mi2 so bil ja v klubu Swenak, in je bilo parv vredu, so špilal same tadobre komade!
S poroko pa nisem mislil resno!
Lepo se imej
Lep pozdrav DaVid

mija.michelizza pravi ...

@david - to se pa jst ne strinjam ... je prov fajn dešifrirat tele zapise ... pravilno slovenščino lahko bereš povsod ;-) lp, slovenistka :-)) p.s.: pa še boljš ti gre idrščina (pa brez zamere ;-)

Tine pravi ...

@Barbara: bom bom, brž jutr:)brez panike, nbenih sitnosti:))
fajn but, LP

@David: No saj ima po svoje kar prav ta G.Gorazd, je treba ohranjati lepi slovenski jezik.Po drugi strani je pa tudi prfarščina lepa in jo je prav tako potrebno ohranjati. In se počutim bolj domače kadar berem v prfarščin, tako da na tem blogu so zaželjeni vsi jeziki, vsa narečja,dialekti in slengi, kakor komu paše.
Za poroko pa vem da je bila fora, saj ni mogoče da bi jo pripravil brez mene:)he he

Si ja lejter aligejter:)

David pravi ...

Ja take sa ja, nu sej itak nism mislu pisat v slovenščin!
Tinc 1.12.07 grima na Pankrte(gosti NIET) in to skor pov fare...keeelemec,mmaaatejcek...a te kej mika?
Ja take sa, drgač mi pa daje fucbal videt de tu ni zame- sam se trudm:)

David pravi ...

aja paroke pa itak de ne brez vseh!!!:)