ponedeljek, 5. november 2007

GP 500 - Cheste, Valencia

Ta vikend je bila v Valenciji oz. v vasici Cheste, ki cca. 20km odaljena od mesta, finalna dirka za pokal GP500. Z zmago, si je domacin Pedrosa priboril skupno drugo mesto, za avstralcem Stonerjem. Valentino Rossi je padel na kvalifikacijah, si zlomil roko, zato predcasno koncal dirko ter tako izgubil boj, za drugo mesto v skupnem sestevku.. Toliko o dirki. To verjertno ze veste, vsaj tisti, ki vas ta sport zanima. Jaz mu, po pravici povedano, ne sledim najbolj, zato tudi nisem bil pripravljen odsteti denarja za karto. Smo se pa vseeno odlocili, da gremo v soboto zvecer pogledati vzdusje v ta "pueblo" Cheste. Bilo je kar zanimivo in je vse skupaj precej spominjalo na kaksno ulicno zabavo ob novem letu, le da je bilo tukaj stevilo, oprostite izrazu, "usekanih" ljudi malce vecje. Na ulici je bila popolna gneca, sem in tja pa se je skozi gneco prerinil kaksen motorist, ki je na vso moc dodajal plin. Slisal sem da v taki ulici, celo pripravijo dirko dveh motoristov, v stilu kdo-bo-prvi-na-drugem-koncu-ulice (zal sem pozabil izraz za to - pomoc... d.v.). Zna biti precej nevarno, zato se ne sekiram, da sem to zamudil. Z Madzarom Csabo in s kolegi od belgijskega cimra Barta, smo se raje umaknili na trg, kjer je bila open-air zurka in se tam zabavali ob house-u in spanski glasbi, ki je nismo poznali. Mi je bilo kar malce zabavno gledati bikerje, ki plesejo na house. Na moto zborih pri nas, se ponavadi raje zibljejo ob zvokih skupin Deep Purple in podobno.

Prenatrpan vlak do vasice Cheste

Moootorji, moootorji, moooootoooorji.... (Divlje Jagode:)

Spet pozerska

Tokrat tudi filmcki, upam da dela. Ce ne dela si instaliraje flash oz. pocakajte da ugotovim kako popraviti. Kvaliteta ni ravno dobra, ker mi moj Canon pri slabi svetlobi zelo slabo ostri.

















Nimam pojma, zakaj je to dalo tako narazen (Hvala blogger!)

8 komentarjev:

matejmm pravi ...

Super tile video posnetki, se kar uživiš v sceno. Meni se je zdelo, da celo voham zažgano gumo ;)

Tine pravi ...

Je kar smrdelo ja:) Spomnil sem se pa tudi izraza za te divje dirke, mislim da je: drag race. Imam prav?! d.v.?

David pravi ...

drag race je ko dva dirkata na 400m?sm te že tev prašet če si šov kej glidat motorje?

David pravi ...

drgac pa je rosssi vozil z zlomljeno roko ja sam ni zato končal dirko, tezava je bla yamaha!
drgac imaje pa kr zur te spanjolci če zmaga kešn nehn!

Gorazd pravi ...

Meni se zdi,da bi ti bil Žore še kar fovš,razen če ga nisi mogoče kje srečal. Aja 'mpa Laharnar tud (Quarantasei).
P.S. Objavljaj raje fotke,pa čim pogosteje!

Andrija pravi ...

ti..nikej pagrišem..sexy hostese hehe

Unknown pravi ...

Motorji - neč kej zanimivga za nas deklice:)..Sam vseenu fajn brat, da dogaja, velik stvari na enem mestu:))Glede domotožja pa ni kriza, vrjem:) Ob vrnitvi nazaj u Slo boš pa Španija pagrišev:) No pa sej imaš izkušnje:) lppppp iz bele Ljubljane od vseh nas:)

Tine pravi ...

@Davče: edina stvar, ka sm je napisav pa nism biv čist prepričen. Se mi je zdilu samu po seb logičnu. In ti me ži pr prvi prevar dabiš:)

@Fajfk:...bi blu kar zanimivu sricet Žareta tam ja...:)sej palit je biv ta na eni dirk, al kak?

@Majsen: tud jest sm jih:) ...ne ne, lohk de so ble čez dan, ampak mi smo bli le pad večir tam in še tu le na eni ulic.

@Barbara:bom napisav tud kej bel univerzalnega še, sej tud mene niso ti motorji kej prida prtegnil. Kesnga domotožja pa tud zaenkrat ni,zahvala tud vsem vam, blogu,gtalku in mailom ka smo na ta način skuz v kontaktu. Ampak vsenu mal pgrisem jesenski mraz,kastajne, jesenske barve in naša prfarska lukne:)lp kontra