ponedeljek, 26. november 2007

Sveže novice

Žal je tokrat samo ena sveža novica in ta je......da ni ostalih svežih novic:) Ja tako je, sicer malo zares, malo za šalo. Zakaj je tako? hjah...težko rečem. Mislim da je glavni razlog to, da sem se življenja tukaj navadel do te mere, da sem...žal mi je, da to rečem...zapadel v manjšo rutino. In je to kar bi tukaj pisal, pribljižno tako, kot da bi vi pisali blog kaj počnete v Sloveniji. No, saj ne da ni zanimivo brati, rad berem novice od vas, tudi če počnete najbolj vsakdanje reči. Malo težje pa je pisati te stvari. Saj ne da ni dovolj zanimivh reči tukaj, ki bi vas verjetno zanimale. Ampak ponavadi je tako, da so te stvari zanimive prve dni, ko prideš sem. Ponavadi so to majhne razlike, ki te sprva fascinirajo ali nasmejijo ali pa se ti zdijo tako trapaste da si rečeš; to moram napisati na blogu ali narediti fotko. Kot naprimer: postaja za trolo, ki je izdelana iz kombinacije stekla in jekla - meni res lepa, palme ob glavnih cestah - res kul , trgovec, ki med tem, ko ti hoče zaračunati svinčnik v papirnici pozabi nate, ker se je zadebatirav s svojo mamo na telefonu - prvič super smešno, 7-letni otroci v soboto ob enajstih zvečer v peskovnikih, v parku s svojimi starši - he he. Ko pa vidiš oz. doživiš četrtič, se ti zdi že vse tako normalmno, da se ti ne zdi več vredno pisati o tem. Če gredo stvari bolj počas kot si jih navajen v Sloveniji si rečeš samo "tranquilo" (beseda v španščini pomeni "mirno" in je beseda, ki se je v špansko govorečih državah navadiš med prvimi).

Zato je padla novica o 32 let od Frankove smrti, čeprav vem da bi vi raje brali, kako mi je veter na strehi našega bloka, razpihal cunje, ki sem jih tam sušil. In da mi je en štumf zletel v atrij, ki ga je bilo nato nemogoče rešiti. Zato sem poklical gasilce....hec, to se ni res zgodilo, je pa, tako si vsaj mislim, vsekakor bolj zanimivo brati take neumnosti, kot pa iti na wikipedijo čekirat življenjepis od Franca.

No pa naj natresem vseeno nekaj brezveznih novic. V petek je imel sošolec, Mehičan Juan Jose rojstni dan, zato sem bil povabljen k njemu da bi malce nazdravili. Čeprav sem imel rahlo vročino sem vseeno sklenil da grem malce pogledat. In kasneje pristal v najnovejšem klubu in precej dragem The Mill (zelo špansko vsekakor:), ker je njegova cimra poznala dekle na vratih kluba in nas dala na listo, tako da smo imeli prost vstop. Na vratih nam je dala še nekaj kuponov za prezplačno pijačo, tako da smo bili vsi kar zadovoljni. Klub sam mi je bil kul, velik, z laser šovom, kar pa bi težko trdil za glasbo, ki se je tam sukala. Klub ima sicer tri prostore in z nobenim nisem bil prav zadovoljen. V največjem je bil tehno, v drugih dveh pa r&b in nek meni nepoznan punk. Tako da nisem bil ravno navdušen. Ampak v celoti gledano je bil petkov večer kar zabaven. Všeč mi je bila govorica teh dveh Mehičanov, še posebej cimrina od sošolca, saj je skoraj v vsakem stavku uporabila besedo super (super lejos, super bueno, super boracho) in sem se kar hitro nalezel od nje.

Danes sem se jaz malce angažiral in zbral ljudi z vseh vetrov s katerimi bomo šli v "bodego", kjer lahko ješ pršut in sir s kruhom, zraven srebaš pivce in si na koncu razdeliš račun in pride vse skupaj, res poceni. Nisem še bil tam, ampak baje je ob ponedeljkih, večer, namenjen ersmus študentom, tako da bomo videli kako bo.

To je to...tako znam naložt, če me izivate, tako da boste naslednjič, ko boste pisali komentarje dvakrat premislili, kaj boste napisal:)))






Fotka za mamo: evo mama tak kat si me učila; napiti robov, cujne abrnene akul...:)

11 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Oj!

Ne se sekirat zarad rutine pa de nimaš kej pisat. Ka je edn deleč stran, te pač zanima kej dila, tud če sa tu čist vsakodnevne stvari. Te radi berema:) Aja, glede narečij, tu je prbližnu vrhovščina:)
lp

Anita pravi ...

Oj, ja kr napiši še kako vsakodnevno rutinirano zadevico, lahko pa tudi nič ne napišeš, pa vržeš gor še kako fotko. So res luštne za pogledat.

Čau čau od razbojnika Enejčka.

David pravi ...

ola
buli de ti ne pišem rutine kadar si na bolniški:)
no ja sej gri h koncu, jutr grim h duhtarc čeprav imam do srede napisana sam jest se počutm ok in prov rad bi šov dilat(zlo čudn se sliš)!
Nu le fajn bot pa le prpopaj kešna slika ja ka sa taprave-A.M dobiva konkurenca:)

mija.michelizza pravi ...

Bravo Tine! :-) Ne, ne, men je tut take stvari fajn brat ... kr tko naprej ... lp.

Unknown pravi ...

Hehe si se pa iznajdu..."Žal je tokrat samo ena sveža novica in ta je......da ni ostalih svežih novic"..:)Pa vseeno za vse nas, ki preživljamo življenje doma, je super tudi kakšen tak mail a veš:)
Go one tudi s fotkami, byee

Anonimni pravi ...

verjetnu nimaš dost prastura na vrvici, ka pol bu pa ris kmal čist vridu, glede obešanja cunj.

Tine pravi ...

@mija, martina:ja ja, se vim de je kul kdaj prebrat tut čist vsakdanje stvari, sam pisat je mal tiži, ka se ti zdijo čist đabe. (mija a te beseda je še dovoljena v blogih:)

@Enej: o ti navihanc ti, je ži prov tak. Če nagaješ mam, tu sam pamin de si zdrav:)

@Davče: A.M. - konkurenca, ampak tista zdrava, kot pravjo...:)

@barbara: Se idejo za naslov oz. za post si mi ti dala, čeprov sm ži kar nikej cajta tev napisat s kašnimi problemi se spopadamo mi vsakodnevni blogerji...:)

@mama: včirej sm si napelev nova zajla tak de bom jemu zej ris dost placa. Ta bi še ti uživala. Terasa na strih našga bloka je pravi raj za sušenje cunj.

Anonimni pravi ...

Vsem, ki čakate novic od Tineta:
Nocoj okrog pol desetih sem po telefonu govoril s Tinetom. Kot verjetno veste, je trenutno v Barceloni.
Pravi, da zaenkrat še ni prišel do računalnika, ko bo, se bo pa prav gotovo oglasil s svežimi novicami.
Nocoj je priletel v Barcelono Stane, a v času, ko sva govorila, še ni prišel z letališča Girona v mesto. Sta pa v dogovoru, da se bosta srečala. No, zdaj sta se verjetno že.
Tine je nastanjen pri enem prijatelju. Danes je šel malo po Barceloni. Ogledal si je tudi katedralo Sagrada Familia, povzpel se je na enega od zvonikov, a ker ga je prehitela noč, bo z ogledom nadaljeval jutri.
Pravi, da je Valencija za študij veliko boljša izbira, da je precej cenejša in študentom prijaznejše mesto.
Vse, ki spremljate njegov blog, lepo pozdravlja.

mija.michelizza pravi ...

Čakamo novice iz Barce ...

Andrija pravi ...

Ola Tinče..
kako kaj Bercelona..hm še cca 3mesce ane?, potem pa domu,al boš kaj podalšav? :) ej a pr unmu velikmu dicu (Parc Gulliver-mislem de) ka leži natleh si že bil?

mej se!

David pravi ...

Ola.
Ki ga pamikaš?
U sabuta sma bli na Pankrtih u tivoliju, kot bi riku keeelemec ja bal mojstrovina(tivoli čist povhn), sa šli 3 x z odra pa sa nazaj pršl...pero na odru z litrco:)