sobota, 17. november 2007

RKJ goes international

Ali po domače: dober glas seže v deveto vas. Ta misel me je spreletela, ko sem v kiosku na naši ulici zagledal najnovejšo, novembersko številko glasila Zaklonišče poroča, ki jo že vrsto let izdaja RKJ oz. Taborniško društvo: Rod kranjskega jegliča iz Spodnje Idrije. Cena je bila sicer malce zasoljena, slabih 10 eur, 9,86 eur če sem natančen. Stroški prevoza pač in tudi branost tega glasila je brž za glavnim častnikom El pais, tako da z lahkoto drži ceno na tržišču. Vsekakor moram povedati da se je nakup izplačal.


Drugače pa je sedaj tudi tukaj mraz malce pokazal zobe. Danes je temperatura tu 13 st.C, kar pomeni da je v moji sobi verjetno okoli 6 st. Hec. Ampak res je vedno bolj mrzlo in temačno v moji sobi kot zunaj. Smo v prvem nadstropju in imam samo eno okno v atriju, s pogledom na sosedovo stanovanje. Tako da, večkrat ko se zbudim, nimam pretirane volje da bi vstal iz postelje, ker imam vedno občutek, da je zunaj oblačno in mrzlo. No sedaj sem se že malce navadel na to, tako da se poizkušam čimprej spraviti s te moje majhne sobice, ven na sonce. Vseeno pa sem danes potegnil izza kavča, star električni radiator, ki še vedno odlično funkcijonira in dejstvo, da je moja soba manjša se mi ne zdi več tako slabo, saj se zelo hitro ogreje in je v njej spet prijetno toplo.

Še novost na blogu; dokler se ne spomnim pametnejšega imena mojega bloga, bo ta pač brez imena. Ime Moj svet, sem si izmislil na hitro, ko sem odpiral ta blog. Ime se mi zdaj zdi čisto preveč obrabljeno, tako da je zaenkrat boljše nič kot to. Tudi glede anketic bomo pač morali narditi kompromis, kljub temu da se niste strinjali da bi to rubriko odstranil. Anketa bo, ko se spomnim česa pametnejšega, ok?

7 komentarjev:

David pravi ...

namoreš verjamet kam vse izvažeje oz. kje vse predajeje slovenske časopise:)

mija.michelizza pravi ...

Povsem očitno je, da te študijske obveznosti zelo misleno obremenjujejo ;-) Še vedno čakam reportažo s kakšnega žura, sicer ne bom verjela :-))

Katarina pravi ...

Pa še barvna verzija je, še člani nisma barvnga dabil :)
Pa en lip pozdrav s faksa! Te pagrišema! :)

Tine pravi ...

Aja, a normalu ni v barvah? No se pol je pa cena kar ugodna:)

Hvala Mihc, hvala Jana..je blu ris lepu dabit mal domačih novic iz našga rodu.

@Mija: Kako se bova zmenila:)Sem skoraj prepričan da moji žuri nebi zanimali vseh:) ...tako da boš žal morala počakat da se vrnem v slo:) Lahko pa kot sem že napisal, ti kaj objaviš na to temo, sem prepričan da se bom naučil kaj koristnega:)he he

Tine pravi ...

Pazabu napisat. Tut jest vas pagrišem.

Mejte se!

Anonimni pravi ...

Zopet imam inštrukcije, kako pisat komentarje.Bomo vidl, kako bo šlo.Zatu ti pošiljam samo lepe pozdrave. Ata se je čudil, da si sploh prebral kom. izpred par dni.Živjo!mama

Anonimni pravi ...

Živjo, Tine
jaz ogrevam podplate za Barcelono. Pošlji seznam stvari, ki jih potrebuješ, za vrečo že vem. Jutir grem v Idrijo in bom nabral zadeve. Menda ti bodo starši poslali klobase, zelje, zmrznjene žlikrofe, krompir, ki ni nikjer tako dober kot v Sloveniji, ocvirke in lopato za sneg. Sicer je videti, da ti tudi brez tega ni nič hudega. Napiši na mejl, kdaj se vidiva. Uživaj, lp!