nedelja, 14. oktober 2007

Easy come, easy go...

Vceraj ponoci je mojega Globetrotterja vzela noc, kljub temu, da sem uposteval zlato pravilo, da mora biti veriga drazja od kolesa. Bicikel je bil res grd (poglejte post nizje) in veriga je bila res mocna, zato sem bil preprican, da bo zdrzal do konca mojega bivanja v Valenciji, ampak ocitno so tatovi koles tukaj bolje pripravljeni kot v Ljubljani. Verjetno drzi tudi to, da sem bil ob nepravem casu na nepravem mestu, saj je bil, v blizini kjer smo bili, danes zjutraj boljsak in faloti to noc pridno nabirajo stvari, da jih potem zjutraj prodajo. Tako sem postavil nov rekord, ki ga bom (upam) tezko izboljsal, saj sem imel bicikel manj kot teden dni. To se je zgodilo ko sva bila z Igorjem na obisku pri enem Slovencu in Madzaru. Kasneje je prisel se cetrti slovenec (kaksno naklucje:) in skupaj smo sli preveriti kako se mladi zabavajo tukaj. Stvar je kar zanimiva. Mogoce se ne veste; tukaj je pitje na javnih mestih prepovedano, ampak policija za nekatere predele naredi izjemo in tam ne tezi, da malce pohladijo razgrete studentske glave. Tak plac je tukaj v Valenciji veliko parkirisce za fakulteto, zato veliko mladih pride tja z avomobili, muziko in seveda pijaco, kjer se zabavajo dokler ne gredo v klube. Ponavadi zelo pozno, okoli dveh, treh. Moram reci, da smo se imeli prav fajn, ceprav me je sem in tja malce pogrelo zaradi izgubljenega bicikla, vendar sem slabe misli poiskusal pregnati s Smolarjevim komadom:

Skoda casa je da bi se zivciral, brezveze je da bi obupval,
s slabo voljo ne bos nc profitiral, raje reci: easy come, easy go...

Vceraj sem bil tudi prvic na plazi, vendar sem prisel malce prepozno, tako da nisem ujel kaj dosti sonca. Zato pa sem ujel v objektiv par palmic, par ladjic in ..emm... par valov za Okskarja:)



Ja se na kratko o poplavah, ki jih je omenila sestricna Mija: V cetrtek ponoci je tukaj res mocno padal dez in drugi dan sem sele po televiziji videl da so bile v Valenciji poplave. Ampak mislim da ni bilo hujsega. Verjetno je zalilo samo kaksno ulico s slabimi odtoki in par garaz. V glavnem; sam se nisem pocutil ogrozenega, pa tudi bolnice Franje nimajo tukaj, da bi jo odplaknilo.

11 komentarjev:

Anita pravi ...

Ajej . . .
moje pravilo za mestne bicikle pa je tako. Bicikel mora biti tako zanič, da ga raje dajo nazaj in ukradejo kakega drugega. :)

mija.michelizza pravi ...

Tine, parkirišče za faxi je v Španiji stalnica ... haha, sem se kar na Ciudad Real spomlna ... Super! Nič se ni spremenilo ... Sicer pa škoda za bicikel ... A ponijev pa nimajo ;-)? Glede poplav pa ja, mediji vedno vse napihnejo ... Uživaj 100 na uro.

matejmm pravi ...

A misliš, da se sedaj nekdo vozi s tvojim Globetrotterjem na katerega je pritrdil moje tolminske registrske tablice?

Anonimni pravi ...

hehe, tko kot si rekel, easy come easy go! nimas kej, z bicikli je skor zmeraj ista zgodba...nice photos!!kr zamoti nas se s takim vizualnim materialom;)
uzivej!
lp, sui

David pravi ...

Pubaj jet še enkrat na boljšjaka lohk de ga bo pa kdu predajev in ga ti kupiš še enkrat:)

Tine pravi ...

@Mija, Anita:Zdaj sele vem zakaj so se vsi pulili na boljsaku za bedne ponije, ceprav so bili enkrat drazji:)

@Matej: Gut van:))

@Sui: Zaenkrat je zal tako da imam vec foto materiala, kot casa in interneta, ampak lahko pricakujes se ka, ja.

@David: Ma ga nocem vec nazaj, se mi je ze od zacetka zdel sumljiv in nezvest, tako da, kar naj odnese noc ali pa kdo drug.hehe

Mejte se, VSI

Gorazd pravi ...

Raj si kup rolerje.

Tine pravi ...

@gorazd:hehe... uf, ris ne bi blu varnu, vsaj zame ne..

Anita pravi ...

Še zmeraj ni poplav?

David pravi ...

Fajfk naslov:

Godofrodo Ros 13-10
46006 Valencia
España

Oskar pravi ...

UUU, dans sm sele prsu spit mal paglidat na blog.. kul walowi... maguce pa ris pridem dol za kesn padalsen wikend, sam mi bos mogu prej porocat, kesni so walowi!
...fajn but