ponedeljek, 22. oktober 2007

Feste!

Ce vam je slucajno ime na A oz. M in ste poleg tega se moji starsi, morate nemudoma prenahati brati in kliknite tu. Ce ste nervozni prtisnite tu, ce pa vas zanima kaj se mi dogaja tu v Valenciji, pa lahko nadaljujete z branjem. Ok malo heca, pravzprav ni nic posebnega, le da je bil prejsni teden bolj v znamenju fest in nisem preprican, da bi to veselilo moje starse. Spoznal sem par studentov, ki so bili slucajno povabljeni na en rojstni dan in so me povabli zraven, oz. so sami organizirali kaksno privatno zabavo. Moram reci, da so mi te privatne zabave, ze od nekdaj najbolj pri srcu. Tukaj pa sploh, veliko ljudi z razlicnih drzav, so najbolj poceni, poleg tega pa lahko, na zabaven nacin malce treniram mojo, se vedno precej precej polomljeno spanscino. Zascitni znak vseh zabav tukaj je da se zacnejo zelo pozno, najprej okoli 23:00 in se ponavadi tudi koncajo precej pozno:) Slikc na zalost nimam, saj mojega S1 ne nosim s seboj, bom pa poiskusil dobiti kaj od drugih in jih prilimati na blog. Ce vas zanima seveda...

Drugace je tu vse po starem in sem se ze kar ustalil. Moj cimer Jeremy me je potegnil v eno klapco basketasev, ki kar redno igrajo na enem javnem igriscu, tako da sem v soboto ze igral basket. Igrisce je super, vendar kos ni pa za nikamor, tabla je narejena iz plocevine, obroc pa sploh ne meji postrani, tako kot na igriscu Pr' Far (ne vem kaj si mislijo:), zato sem imel od zacetka precej problemov. No tudi kvaliteta igre je precej pod nivojem prfarske.

Tudi vceraj smo imeli sportni dan, saj sem se pridruzil, cimroma od slovenca Tomota (Caba in Stefan) ki smo si skupaj ogledali zadnjo dirko formule ena. Nato pa nam je Tomo skuhal odlicno pasto z morskimi sadezi. Mimogrede, telecje meso in puran je tu precej drazje kot doma, tako da se veliko bolj splaca jesti morsko hrano.

Caba in Tomo pri njih na vecerji
Se nekaj: od danes naprej moj sanjski avto ni vec Fiat 127, ampak Seat Fura L, :)





11 komentarjev:

Gorazd pravi ...

Na žurih slikaj kar s telefonom in objavi fotke,saj na takem blogu ni tako pomembna kvaliteta posnetka,bolj je pomembna vsebina. Aja,pa še to-najboljši avto je še zmeraj Citroen!

matejmm pravi ...

Ej, a ta FURA-L je čisto tapravi avto, ali je to obesek za ključe ;)))

Unknown pravi ...

OK, dila! Sm tla ze zadnc niki napisat, pa me je niki zezal.
Uglavnem, lep pozdrav iz Peruja.
Z ema socustvujeva s taba glede spanscine:)
Lahk pa te nauciva, kjero una abitasion in pa kwanto kwesta!

Avto je pa kar kul ja:)

Adios conquistador Tine

mija.michelizza pravi ...

Tine, jst še zmeri ne verjamem, da si sploh bil na kakem žuru, to ni za nikamor hahaha!!! No, okej, sej razumem, eni ste tut bl pridni študenti, ane? Pol pač lahko brez slabe vesti prilimaš une fotke s predavanje ;-))

David pravi ...

Ja ta seat fura, istu kot 127 sam seat pač, zdej pa te hudiči ad nimcav pasnimaje(seat ibiza-vw polo(armatura...vse isto)).
In drgač?

David pravi ...

tu u španščin sm pa še jest skar vse znav prevest
sploh una besida conqui...
sm enkrat glidav en film coquest(uridu mim grede)
:)

Anita pravi ...

Saj bi te tale Furla verjetno tudi stala manj kot bicikl+ketna!?

Dobra una z bambitam...

Tine pravi ...

@Mija, Gorazd: Ja imam bolj eno socialno nokijo tu in tudi fotkica nima gor. No Mija, saj ves kako je na erasmus zurih; zadnja stvar, ki te tam skrbi je to; ce ti bo kdo verjel da si bil tam:))hehe. Imam pa idejo za tvoj blog, lahko napises kaksno prigodo iz erasmusa in obenem naucis mjavkati nas mlade macke:))come on!

@Lenka: Ola popotnica! No me veseli, de se tud na drugmu koncu sveta bere muj blog. Hvala za nasvete, sm mal prekasnu; zi imam stanvajne pa tud taglavne reci sm zi nabavu.
Conquistador Tine?! Od ki ti pa ta:) Jest...? ...s palumlena spanscina???:)

@David: nism biv zihr gdu mi pise, david V al david C, ampak zdej miselm de mi je jasnu:)))
Coquest?!? Nimam pojma kva je tu za en film,:)) slis se hadu, zihr ima globoka vsebina:))

@anita: ni ris, taki avti kat sa fiat 127 in fura-l tu drzi cina. Spovn se mujga fiata 127, kupil smo ga za 5000sit in cez enu litu predal za istu...
Provzaprov, ce mal pamislem...imas kar prov ja:)

@matejMM: tokrat ne bom vzel za zalitev, ampak naj se ne ponovi:)))heh

Hvala vsem za komentarje in LP do naslednijic.

Gorazd pravi ...

Tine! Španščina je čisto enostavna. V usta daš nekaj pravakar pečenih pomfrijev in govoriš italijansko. Vsak razen Špancev bo verjel,da govoriš špansko. Aja,konkvistador pomeni "raziskovalec.

Tine pravi ...

@fajfk: Tenks za nasvet:)), edino dva se kar velika problema sta tu....neznam italiansko, pa ponavadi govorim spansko iz spanci:))LP

Andrija pravi ...

hehe..sme nasmejev dans na slo-foto, lipa!
imam velk monitor tak de sa velike, hehe bom dav mani 800x600
Ogrič Tomaž, sodelavc,kolega..sej se mi zdi da bi ga mogu poznat!

ajde