nedelja, 7. oktober 2007

¡Muy bien!

Prve dni, ko sem zbegan hodil okoli po Valenciji in po fakulteti si res nism mislil, da se bo vse tako lepo izslo. Priznam bil sem malce obupan in sem preklinjal dejstvo, da sem se zopet (kot ponavadi) premalo pripravil. Vendar to je mimo in stvari so se (kot ponavdi) uredile skoraj same od sebe. V petek sem se dokoncno vpisal, dobil kodo za uporabo interneta na faksu in tudi uradno postal Erasmus student. Sel sem pogledat tri stanovanja in vceraj zvecer dobil eno odaljeno 10 min s kolesom od fakultete in pet od centra, cena je 145 eur, imam svojo sobo in bom zivel z dvema fantoma, ki sta videti res skulirano in kul. Eden je Spanec, Jesus Martin, ki zna tudi anglesko, drugi pa je Francoz, Jerunio (zna biti da sem narobe napisal) ki zna tudi spansko. Danes sem si naredil duplikat kljucev in vplacal fianzo (kavcija, ki se je porabi za placilo zadnjega meseca) V glavnem, vceraj zvecer, potem ko sem si ogledal to stanovanje sem sel na zur, na katero me je povabil Igor (Igor Sirnik, pozna Markota in Majo Bitenc (mislim da so bili skupaj pri skavtih)) , Slovenec, ki je ze nekaj let nazaj, tukaj studiral kot erasmus student, in je v Lj. ze diplomiral, tukaj pozna precej ljudi in mi je res pri vsem zelo pomagal. Zacasno zivi pri eni Spanki, Bolivijcu (sori Janze, ti me kar poprav:) , in dvema Cehoma (fant+punca). Spanka, Patricia je bila 2004 erasmus student v Ljubljani in je cisto navdusena nad Slovenijo. Danes mi je, posodila kolo, in mi je po 500 m pocila guma. (Mrfi ce to beres, naj ti povem da je ta tvoj zakon res beden). Kakorkoli vsi so me zelo lepo sprejeli. Slik tokrat ni, ker mi povezava (fotkic-PC) iz neznanih razlogov ne dela. Jutri vstanem ze pred sedmo, ker grem na Boljsaka kupit kolo za male pare(upam). Vem da bo tezko konkuriral mojemu Crnemu vrancu iz Ljubljane ampak za pol leta bo ze. Hvala vsem za komentrje, moram povedati, da sem jih zaradi slabih nastavitev v Bloggerju opazil sele zdaj. In sem bil, priznam, malce razocaran, ker sem mislil da nisem dovolj zanimiv (smrk, smrk). Ampak, zdaj ko sem jih videl, lahko kmalu pricakujete novo objavo in to s FOTKAMI:)

Aja, sumnivkov na tej tipkovnic ne najdem nikjer, zato jih ni, ampak vam pa z lahkoto pritisnem kaksen ñ. Eno tipkovnico sem na faksu celo razstavil, ampak je bil trud zaman. (itak) Tudi za ostale napake se opravicujem, ampak to pisem res hitro in ne popravljam dosti, ker je to net na eure v hostlu in se mi mudi.

LP vsem in se pisemo in beremo:)

6 komentarjev:

Unknown pravi ...

Hejla! Super tale blog:)..še boljši pa tvoj izid s prihodom v Španijo:)) Bomo spremljali tvoje prigode in ti poslali tudi mi kakšno iz bele Ljubljane:)Ostani lepo! Barbara

simonpikacerne pravi ...

Tinek.

Pri nas je po celem vikendu slabega vremena končno posijalo sonce. Pred vikendom sem mislil, da bom za vikend odrinil v gore pa ni bilo nič od tega. Jutri pa res, čeprav samo na Krvavec in še malo tam naokoli.

Imam precej dela z izdelavo diplomske naloge. Literatura, literatura in še enkrat literatura. Še dobro, da je o tej temi že toliko napisanega. "Izdelava slik za osebne dokumente" -> Čeprav mislim, da ti sam naslov ne pomeni veliko, vsaj kako bi ga povezal z mojim študijem ;);)

Ti pa lepo spoznaj prijazne ljudi v Španiji, da bomo imeli "kaj od tega", ko pridemo k tebi na obisk. Si bo treba kmalu rezervirat karto za avion.

Se slišiva.

Simon

Andrija pravi ...

aha..super..jest sm mislu da pa že na dilaje komentarji..Dans je blu "enu" prvenstvu u rolerblade u mejc..bom dal en par dobrih paninngov na picasa..

ajde!

matejmm pravi ...

Nic se sekirat, ti pisi kar brez sumnikov... Samo da bomo razumeli ;)

matejmm pravi ...

Aja, pa dej si že enkrat te komentarje nastavi, tako kot je treba... da so takoj prikazani. Ce ti bo kdo kaksne bedarije pisal, bos ze zbrisal.

Pa priporocam ti, da si instaliras statistiko obiska... Jaz imam statistiko pri www.sitemeter.com. Je zelo enostavno za jo gor na blogger spravit.

Ce te bo pa domotozje matralo, si pa na mojem blogu poglej mini - foto reportazo iz Bele in Divjega jezera ;)

David pravi ...

Dabru tu zglida,jest sm dubu civ tidn bolniške(adrenalin pušča posledice)...drgac sm pa že enkrat pisav pa navim če mi je abjavlu...upam de mi bo zdej
Fajn soba umetnišku uštimana povhn slik de nabo tuk dovgčes
Če bo kejšn žur pa de bo slučajn kdu jemu kešn fotkič ti pa ze pušlema kešna fotka de boš vidu če sm še isti
Jem se
Adivje