ponedeljek, 8. oktober 2007

Komentarji............SO!

No zdaj pa mislim, da sem koncno nastavil komentarje tako kot je treba. Po pravici povedano zadnje dni res nisem imel casa, da bi se spuscal v detaile, pa tudi neta se nimam v izobilju. Toda, pocasi se stvari umirjajo in kmalu se bom zacel tukaj tako dolgocasiti, da bom objavljal po dvakrat na dan. (itak:). Danes sem bil prvic na predavanjih (spanscina). Kjer sem v najslabsi skupini, ker sem se na on-line testu sredi lanskega leta slabo odrezal. Tako da sem, enkrat za spremembo, glavni na vasi, kar mi prav ugaja :) (jojoj, nobene ambicioznosti...) Danes smo se ucili stevilke:) Slik tudi danes ne bo, ker sem kabel pustil v stanovanju. Tako da lahko, naslednjic pricakujete slike, od mojega novega stanovanja in......presenecenje......mojega "novega" oranznega grdega starega bicikla, ki slisi na ime Globetrotter (tega si nisem sam izmislil). Kupil sem ga vceraj no boljsku za 25 eur. Danes mu moram se zaflikati gumo in nabaviti verigo, da me bo lahko povsod spremljal.

@Vsi: Se enkrat vsem hvala za komentarje. Je prav lepo dobiti en feedback iz moje rodne domovine, meni tako ljube. Zal casa da bi vam odgovoril ni bilo, toda v prihodnje bom bolj priden tudi sam.

@Mija: Zaenkrat ni potrebe, saj sem si nabavil kredit v predplacniskem Happy movilu za 60 eur, ter tako dobil eno bolj bogo nokijo ze 34 eur. (izkazalo se je, da je nokija, ki sem jo imel s seboj, zal zaklenjena). Hvala, ce bo kaj se bom ziher spomnil nate:)

@Matej: OK, upam da bodo komentarji zdaj delali. Statistiko mi pa vodi Google analitycs. (a je ta uredu ali je boljsi tvoj sitemeter?) Slike od Divjega jezera in Bele so res hude. (zdaj me sele domotozje daje:)

@Anita: doma nisem pozabil nicesar, vsaj zaenkrat. Mislim, da pa bom kmalu pogresal Janine in Fajfkove dobrote. Tako da verjetno, bo moral kdo priti sem prej kot je nacrtoval :):)

8 komentarjev:

Tine pravi ...

1,2,3...testing...1,2,1,2,5,6,rrrr,sss,z,testing. Monitoji;base spust.

OK, mislim da dela uredu zdaj.

matejmm pravi ...

Ojla... Predvidevam, da je Google Analitycs še boljši od Sitemeter-ja, tako da bo verjetno čisto OK.

mija.michelizza pravi ...

Joj, Tine, jst bi kr pršla ... Ne me izzivat :-)) Kako pa mate vreme? Lp in še naprej pridno poročaj ...

mija.michelizza pravi ...

Čaki, a ni objavlo komentarja? Hmmm ... Skratka, da bi jst kr pršla ... in kako vreme mate? Lp in še naprej pridno javljaj ...

Tine pravi ...

No zgleda, da tole s komentarji se ni OK. Si bom jutri, se enkrat vzel cajt. Nimam pojma kaj ni uredu. Mojega objavi brz.?!?

@Mija: Ja vabljena, vreme je tukaj res super. Danes je ene 26-27 stopinj, in ze razmisljam kdaj se bom vrgel v morje:)

matejmm pravi ...

Tine, tam imaš eno možnost "Želite omogočiti moderiranje komentarjev?" na katero moraš odgovoriti z NE. V nasprotnem primeru ti komentarjev ne pokaže takoj.

matejmm pravi ...

Aha! Vidim, da si že našel to zadevo ;)

Anonimni pravi ...

Dela?!?