sreda, 10. oktober 2007

Fiesta del Valencia

Sedaj pa prosim podmazite kolescke na miski ker tale post bo res dolg. Ne se bat. Ne bom prevec, ukladal, tokrat bom dal prednost fotkam, saj sem v prejsnih dveh postih malce skrtaril z njimi.
Sedaj sem komaj dobro prisel iz faksa. Danes smo imeli od 16-20, predmet; Tehnike za predstavitev idustrijskega dizajna. Ucili smo se uporabljati 3d max6. Profesorja nisem razumel skoraj nic, saj so bile vaje v spanscini, vendar sem na koncu vseeno vedel kaj hoce od mene. Se sreca, da poznam vsaj osnove teh 3d modelirnikov, drugace bi verjetno usel od tam:)

V torek je bil najvecji praznik Obcine Valencija. Na ta dan domacini praznujejo osvoboditev Valencije iz rok muslimanov in prikljucitev k kraljevini Aragon. Bitko je vodil Jaime I de Aragón, leta 1238, ki je med drugim postal tudi kralj dezele Aragon.

Ta dan je dela prost dan. Pri Patriciji, prijateljici od Igorja, so imeli druzinsko kosilo in Patricija nas je vse povabila k njenim domov. Sprava se mi je zdelo malce cudno, saj se konec koncev tudi njo se ne poznam tako dobro, ampak kmalu sem na lastni kozi izkusil, da so Spanci res eni odprti ljudje. Bilo je pravo tradicionalno spansko kosilo, s predjedjo, glavno jedjo, sladico in se cim vmes, trajala pa je dobre dve uri in pol, tako da sem se na trenutke pocutil kot Iztok Mlakar v komadu Od Franca Franceskina god. Poiskusil sem valenciansko specialiteto; pecene paprike z bakalavom (pardon za slovnicne napake), prvic jedel skampe ter "fijare" (zlahta od jastogov) in lahko recem samo to, da sem na od casa do casa pozabil celo na domace zlikrofe:))) (Sam Mercury naj mi oprosti) Poleg tega pa sta nas patricijina sestra in njen fant povabila na hobotnico, ki jo baje Tomas, zelo dobro pripravi.

predjed


Partricija (tisto kar nalaga je ta val. specialiteta) in Bara (Cehinja)

glavna jed

Siti in veseli

Zvecer pa sva si z Igorjem sla ogledati se sprevod muslitov, ki odhajajo z Valencije. Zanimivo vendar s casom postane monotono. Ampak vseeno; bilo je fajn.



Muslimani odhajajo iz Valencije


Zerly22, samo zate:)

No in ker tako dolgo ze govorim o mojem stanovanju, pa od nikjer nobenih dokazov, verjamem da ste nekateri od vas ze malce sunmicavi, glede tega in si verjetno mislite, da spim pod kaksnim mostom.

Godofrodo Ros 13-10
46006 Valencia
España


moja soba - prvic

moja soba - drugic

Tudi vi ste tukaj:)

kuhinja


dnevna soba


WC



In nazadnje, vednar nikakor ne najmanj pomembno. Moj novi bajk. Globetrotter, letnik 1996, 18 prestav (delujeta dve), grdo-oranzne barve. Izdelan v EU. Zic je nastavljen precej nizko, vendar trdno odlocen da tam ostane. Prepricala ga nista niti WD40 niti moja trda roka, tako da smo sklenili kompromis; do naslednjega servisa lahko ostane tam.






In se cisto za konec. Tinc se ena travca zate. Trening v dezju na nasem kampusu UPV

8 komentarjev:

matejmm pravi ...

Ojla.... No, smo končno dočakali tudi slikce ;) Upam, da nimajo tam tudi Windowsov v šanščini. Čeprav, ko smo hodili po Mehiki sem se na koncu že skoraj navadil.

mija.michelizza pravi ...

Ej noro! Kdaj si že rekel, da lahko pridem? ;-)

Anita pravi ...

Te dni je Enej postal neverjetno zahteven in ga tudi tri minute ne morem pustiti samega. Zato sem večino časa lačna ko zmaj in sem prepričana da bi pri vaši glavni jedi tudi jaz kaj hitro pozabila na žlikrofe. :)

mija.michelizza pravi ...

Kaj mate zdej za ene poplave tam? A je zdej že ok? Nč, oglas se! Lp.

Gorazd pravi ...

A si že spil šnopc? No,v bistvu me zanima nekaj drugega. A greš za 1.maj v Lanterno?

Gorazd pravi ...

Ups.Šele zdaj sem prebral prejšnje poste in sem opazil,da si moj šnopc pustil doma. Napiši naslov,pa ti ga pošljem po hitri pošti.

Tine pravi ...

@gorazd: ola fajfk:) ja ni take panike za snopc, saj bo verjetno kdo prisel dol, pa ga bu lohk dostavil:) Glede lanterne pa se ne vem, do kdaj je treba povedat...verjetno da bom sel.

Unknown pravi ...

Sikane zaveze, sam kaj za Bevka je pa na njih?