četrtek, 25. oktober 2007

Hribci

En lep kratek pozdrav! Zdaj nimam prav dosti casa, saj vam spet pisem od vaj. Danes se ucimo uporabo Photoshopa. Dobro je, ker ta program poznam ze precej dobro in nimam vecjih tezav s sledenjem.
Vceraj se je k nam vselil se tretji cimer, Belgijec. Kot za dobrodoslico, sem ga povabil da gre zvecer z nami ven. Ko sva proti jutru vracala domov, je precej padal dez, imela pa sva samo en slab deznik. Tako da sva na koncu sklenila, da se nima smisla trudit, ker bi bila tako ali tako mokra. Zato sva zaprla deznik in se pognala v dir cez pol Valencije. Dobra jutranja telovadba. Zato sem danes prisel na faks kar v tekaskih copatih, ker so drugi copati se vedno mokri, kar je malce smeseno za videt. Ampak raje to kot mokre noge. Se strinjate?

Ok, tolo kar je bilo napisano zgoraj sem pisal ze vceraj pa potem nisem utegnil koncati.

No danes imam spet na nogah moje suhe lepe DC shoes in nisem vec tako smesen.

Ta teden, sem imel tudi prvi nesporazum z mojim cimrom-lastnikom, saj se je obnasal malce prevec sefovsko. Zato sem ze resno razmisljal da bi si poiskal, kljub res ugodni ceni in super odnosom z ostalimi, novo stanovanje brez lastnikov v njem. Naredili smo vrsti red za ciscenje in fant je mislil, da bi jaz zacel s ciscenjem in naj bi sam pocistil celo stanovanje, ki ni bilo scisceno ze vsaj tri mesece. Nisem se ravno strinjal, zato je prislo da krajsega prepira, ampak ocitno koristnega, saj je sedaj ze dva dni precej prijazen z menoj. Bomo videli kako bo naprej.

Novica dneva je da grem cez vikend v hribe, zato ne bom aktiven nic. Dosegliv bom, ce bo nujno le na tel. st. ki sem jo napisal zadnjic (ce bo signal signaliral). Tukaj na nasem kamusu imamo eno planinsko drustvo, ki od casa do casa organizirajo pohode. To drustvo je zelo prostovoljne narave in je vse organizirano bolj po domace. Placali bomo samo za stroske bencina, ki si jih bomo razdelili in hrano in pijaco, ki jo vzame vsak zase. Tako da bom dva dni prezivel samo ob sendvicih in rio-mare (no tudi kaj hujsega smo ze dali skozi, kajneda tovarisija:). Spali bomo v enem samostanu (nekje v hribih) na tleh, tako da si moram danes nabaviti se armafleks, spalko mi bo pa posodil frisni cimer Bart. Za to zadevo sem zvedel od sosolca Tobiasa, ki me je povabil na ta sestanek. Na leto organizirajo okoli 10 pohodov; letos poleti so se odpravili tudi v nase slovenske gore in okoli po Sloveniji, in prav cuden obutek je bilo gledati na predstavitvi diapozitive o Sloveniji (Bled, Bohinj, Ljubljana, Koper), in sedeti tam sredi Valencije. (Ali je ze prezgodaj za domotozje?:)

Kakorkoli, veselim se odhoda iz mesta za par dni, mi hribci pac ne moremo iz svoje koze (prosim nujno beri kot z s stresico:)

No se rezultati ankete na kratko. Nekje sem pobral ta stavek: "Statistike pravijo da je 73% statistik napacnih", ki se mi je zdel dovolj smesen in paradoksalen, da ga dam v anketo, ampak ocitno fora tu ni izpadla tako, kot sem si predtavljal da bo. Nic zato. Imam pa zdaj za vas anketo, ki je vsekakor bolj aktualna in tudi rezultati bodo koristnejsi.

O sit! Ta post je cisto predolg. Se nekaj: vceraj sem dobil prvo razglednico v moje stanovaje in to direkt z Korzike. Zdaj se pa res pocutim kot da je Valencija moj drugi dom:))hehe (ne se). Hvala za kartico ata in mama.

6 komentarjev:

Mirko pravi ...

Sem te že hotel vprašati, če si razglednico dobil. Vse, razen tvoje, sva z mamo oddala na pošto v nedeljo in ko sva v sredo prišla domov, so bile že vse v Sloveniji. Očitno sta se francoska in slovenska pošta dobro odrezali. Tvojo sva sicer oddala dva dni pozneje, ko sva dobila tvoj naslov. Očitno pa je, da je potovala precej daljši čas.

Ko je po sili razmer, v tvojem pisanju koža in koza isto, sem se spomnil naše današnje debate o najbolj znani in spoštovani prfarski kozi. Menda bo 1. novembra minilo 6 let od njene osamosvojitve. Naj živi še dolga leta!
Upam, da se boš imel v hribih kar se da lepo.

Anita pravi ...

Čeprav boš tole verjetno bral, ko boš že nazaj, ti tudi jaz želim prijeten pohod in lahke noge.

Zakaj pa meni ata mirko nič ne komentira?

Gorazd pravi ...

Mirko! Tista prfarska koza,ki jo ti opisuješ je TRETJA najbolj znana! Tine! Če boš imel čas pojdi na Mulhacen.

David pravi ...

Ola.Mi sma bil pa učiri u swenaku na Fršlusih-tapravi pankerji-NIET(velik nehnih komadov sa zašpilel, ritem človeštva-3x)
pa tastarejš sma bli ka je biv dijaški žur.
p.s: mi je kkkacin riku de bo inženir slavko očka(3x30dni)je že, je dajev zapit baje
adivje

David pravi ...

Kak je zdej tinc mi imama počitnce pa vi?

Tine pravi ...

Viva la Lavra!
A so se gor dijaski zuri?
Lipa, lipa za Slavca, mu murm kej cestitat.

LP vsem