sreda, 5. december 2007

Barca - prvič

Žal tokrat nimam časa, da bi napisal kaj več. Zato naj napišem samo da sem se imel super v Barceloni, da sem bil prva dva dni preveč zagrizen turist in so me noge bolele kot že dolgo ne, da so me Jani in njegovi cimri odlično sprejeli in sem se imel z njimi res fajn, da sem tam srečal mojega strica Staneta, ki je bil ravno v tem času v Barceloni, tako da sem iz prve roke v živo izvedel nekaj domačih novic, poleg tega pa me je na vsak način hotel malce razvajati in prav nič ni pomagalo, če sem mu zatrjeval, da mi tu nič ne manjka. Hvala še enkrat, vsem.

Ostalo dopolnim, ko utegnem...

Ja, pa prvič se mi je uspelo fliknit v morje odkar sem tu...voda še vedno drži temperaturo. Ne vem sicer koliko je bila, ampak je vsekakor toplejša kot Kanomljica poleti.

No zdaj imam pa še probleme z netom, tako da še filmčka nisem mogel naložiti gor...drugič!

Andreja, Igor in Jani

Po kopanju...

14 komentarjev:

matejmm pravi ...

Kolikor vidim na sliki so bile temperature res bolj na nivoju Kanomljice. Je videt, da si edini na plaži v kopalkah. Samo za info, jaz že uporabljam najbolj toplo zimsko puhovko.

mija.michelizza pravi ...

Super ... čakamo na Barca drugič, tretjič itd. ... :-) Sicer pa sem jst včeri v Lj vidla enga v kratkih rokavih, bogved, če ni lih pršu iz Ljubljance ;-)

Anita pravi ...

Bom kr tiho, me preveč foušija daje. :)

David pravi ...

Lepu de si se mal aglasu pa dovgmu cajtu, drgač je pa ata mal pavidav ki si pa kok pa kej:)

David pravi ...

gorazd če slučajno to bereš me zanima nikaj a imaš ti še kešna nalepka t... vun?
oz a boš kej dilav take waterproof?

Anonimni pravi ...

To mi pa ni čisto jasno,namreč v Barceloni v decembru voda za kopanje,za 1.maj lani v Lanterni pa komaj 10 stopinj.
@David:Bom poskusil nekaj sprintat,samo pravi papir moram dobit.

Tine pravi ...

LP še enkrat vsem skupaj. No saj ne de ni bla mrzla voda, al pa da bi me kaj prav posebej not vleklo. Ampak človek se ne kopa prav pogosto prvega decembra. In ni ga boljšega za zbudit se:)

@Gorazd: mislim da je bila v Lanterni za 1.maj bolj topla ko 10, sem se kopal in bi jo kar komot primerjal s to tukaj.

Oskar pravi ...

Men prou toplu zglida na slik
..takoj bi sou u woda, sam magoce bi useenu neopren nataknu.. a bos tut kesne walowe kej hmal zame slikau?
..une u Maroku bom lohk tut sam.. razn ce bos tut mene kut gor ulawiu:)
Aja, pazanimi se mal, kk je za fotkic s saba nest.. a je kej za prjaut, al pa kej takga.
..nu, se ga widma.. kukga gris ti zi dol? 17.?
caw

Tine pravi ...

@oskar: so bli valovi, ful veliki. kira vrsta pa ris nebi vidu:)
Zakva bi blu za prjavt fotkič? S fotkičem pa mislem de ris ne murš nbenga ubet:))17 grim ja, se se še kej pa msnju zminva...

žiw

Gorazd pravi ...

Ornh replika! Lanterna!

Anonimni pravi ...

@Tine! Ti pa lani nisi bil v Lanterni! Letos pa je bila temperatura vode 18 stopinj.

Tine pravi ...

@gorazd: lan, litas, kdu bi vidu:) ka gri vse skap tuk hitru. Sam de smo razjasln zadiva.
Fajfk, kdaj boš pa ti kešn blog uštimal? Mislem de bi ti znav kej zanimivga napisat...

Gorazd pravi ...

Ne vem,če sploh imam dosti idej.

Tine pravi ...

Prubaš lohk, pol boš pa vidu če ti bu pasalu, se neč ne stane.