ponedeljek, 31. december 2007

Casablanca, Fes

Start v Casablanci ni bil najbolj blestec. Ko sem prisel, sem bil do konca premrazen, saj so bile temperature v avtobusu nenormalno nizke, nato sem se skregal s taksistom, ker me je hotel obrati za dobrih 80 dh, za konec pa sem moral se cakati na osmo uro, da so odprli hostel (se vedno premrazen). Ko sem se po stirih urah pocitka prebudil je bilo moje zdravje ze precej naceto, zato sem sel naravnost v hammam (pol savna, pol tusirnica - normalno locene za zenske in moske). Po dveh urah krtacenja, polezavnaja in masiranja sem se pocutil precej bolje, predvsem pa bolj cisto:) Zvecer sem sel na vecerjo h Kenzi in njeni druzini (prijateljica, ki studira v Valenciji, njena druzina pa je iz Casablance) Tu sem imel priloznost spoznati precej drugacen Maroko, kot sem ga bil vajen prejsne dni. Njen oce je priznani arhitekt in predel, kjer zivijo mocno presega povprecne predele Casablance. Tudi drugace je Casablanca najbolj evropsko mesto v Maroku in ljudje so tu precej bolj liberalni kot npr. v Marakesu. Drugi dan zjutraj sem si na hitro ogledal mosejo Hasana II (bivsi kralj), ki je res lepa in obenem najvecja v Maroku. Nato pa sedel na bus za Fes, iz katerega vam pisem sedaj in v katerem bom kmalu (uro za vami) docakal Novo leto. Fes je najstarejse marosko mesto z milijon prebivalci. Medina (stari del mesta, ki je v celoti obdan z obzidjem) je res velika in je v njej pravi labirint ulic. Le te so podobne kot v Marakesu; ozke in na obeh straneh se nekaj prodaja. Po enem dnevu tavanja po tem labirintu, ga imam vec kot dovolj, zato se ze veselim jutrijsnega prmika v umirjeno mestece v hribih: Chefchaouen.

Z novoletno festo tukaj v Fesu, kljub velikemu stevilu turistov, bolj slabo kaze, zato se zna zgoditi, da bom danes docakal Novo leto v postelji z Lonely planet-om v roki in slusalkami v uhah, saj imam bus ze ob 7:30. Toda ce odmislim, da je danes Novo leto in da ga v Sloveniji zurate na polno, mi ni sile:)
Izrabljeno, kratko, jedrnato a iskreno:

SRECNO NOVO LETO 2008




Kenza in njeni dve sestrici pri vecerji

Moseja Hasana II (nisem ziher, kaj je tako ukrivilo ta minaret ampak, zdi se mi da se z mojim objektivom dogaja nekaj sumljivega)

detajl iz zgornje moseje


Bab Bou Jeloud; vrata v medino


Pokopalisce v Fesu


Kasbah an-Nouar (ce se vam zdi da ta fotka visi imate na zalost prav:)


Ciscenje cevljev na terasi


mesnica na ulici Fesa

Se en tipicen prizor z ulic Fesa
ne to ni fuzbal, to so konjske dirke


maroski deklici


tovarna maroskih preprog


tehnike barvanja usnja so v Fesu se vedno enake kot v srednjem veku (vir:L.P.)

naselje v medini

Sefe trgovine z usnjenimi izdelki. Fotka je slaba, ampak cekiraj kapo WCH 2001 Bled-Pokljuka

Za sportni prispevek nocoj je poskrbela gimnazija Essaouira proti neznani gostujoci ekipi. Tako kvaliteta igre kot vzdusje na tribunah se ne more kosati z domaco Korejsko kosarko, vendar so na dobri poti:)


9 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Pa še enkrat: Srečno novo leto 2008

Z atom sva pravkar pršla domov,Eneja so zbudile petarde in je bil 1,5 ure pokonci, zdej pa spi. Ti si pa res imel malo smole. Da le ne bi zbolel, pa boš pozabil na slabo, če že nisi, Lahko noč!mama.

Anonimni pravi ...

Tine, hvala za kartico in voščila. Dobila sem jo ravno včeraj. Tudi jaz želim tebi vse dobro v novem letu. Ker teče čas zelo hitro, se bomo kmalu spet videli.Še naprej se imej lepo.

Anonimni pravi ...

Ata je prteku k men, če češ, da boš ta 3333- ta obiskovalka Tinetovega bloga,teč in Tinetu kej napiš. Kot vidim dans še vsi spijo, zatu se pa mi bolj oglašamo.
Vidim, de je tud st. mama iz Rajd pisala. Imej se in živjo. mama

David pravi ...

Tine srečno pa vsega povhn v novmu litu!
Sm ti mogu še na blog napisat!
Dabiš kešne foto utrinke kak je zglidal pr nas sam de dama slike dal:) skoraj vsi smo se pisali Sušnik:)

Unknown pravi ...

Heeeeej je nardilu!
Tinc, use najlibi u novmu litu.Pa tuk si jih glej, de na boš na teh tajih potepanjih pazabu naše Pr`farske gavarice(že tok je kdaj mal uprašliva;) Drž se dic!

Matejus Kacinius Skuritius

Jana pravi ...

Tine, pa še eno skromno voščilo z moje strani... Želim ti, da ostaneš to, kar si vedno želel biti, da ostaneš to, kar v resnici tudi si ter da bi vedno sledil svojim sanjam in željam. Vse dobro v letu 2008!

Tine pravi ...

Hvala vsem za voscila in lepe zelje, napisal ze lep, dolg komentar odgovoril vsem, pa ga po lastni nerodnosti brisal.Zal, zdaj pa nimam vec volje niti casa da bi se enkrat pisal. V glavnem sem v Chefchaouen in vse je super duper. Hvala se enkrat vsem.

P.S.: Sem slisal ja da je po Koreji pustosila Susica.Upam samo da ni bilo prevec smertnih zertev:)

LP

mija.michelizza pravi ...

Tine, jst sem mela med prazniki krajši odklop (od interneta, seveda :-) ... srečnga pa zdravga, ane? Se še kaj oglasim ...

Andrija pravi ...

evo tud mene tuki..
Vse naj naj, kar ti srce poželi naj sreča te spremlja vse dni :)
a sm se fajn spounu hehe
tinče..kdej prideš?