ponedeljek, 17. december 2007

Maroko

Lep pozdrav iz Maroka. Slik zal se ni, saj sem komaj dobro prispel sem v Marakes. In tudi tega posta ne bi bilo, ce me receptor v hostlu ne bi hotel ze navsezgodaj "nategniti". Rekel je namrec, da depozit; ki sem ga placal prek neta ne dobijo oni, ampak worldhosteling, preko katerega poteka rezevacija. Zato sem bil primoran poiskati internet, da sem si lahko sprintal list na katerem pise koliko moram placati.

Moram povedati, da je prvi vtis res odlicen, saj mesto se bolj zivo in pristno, kot sem si predstavljal. Sem pa ze mislil, da v hollywoodskih filmih malce pretiravajo;)

Hostel je cist in lep edino WC je kaksne dva stuka nizje. Ampak mislim da ga nocoj ne bom potreboval, tako da ni panike. Se bom pozkusil izogniti sumlivim kebabom, ceprav izgledajo prav vabljivo. Danes grem v posteljo malce prej, kot sem bil zadnje case vajen, saj me je zadnji teden po pravici, kar precej zdelal. No ampak zato pa so pocitnice:)

Los Cachondosi, morajo biti zdaj na poti nazaj iz Milana v Slovenijo saj so imeli let iz Valencije ob dveh. Zelim jim srecno pot in se enkat: hvala ker ste mi popestrili teden.

@Davce: Kapa je moja ideja;) Kupil sem jo v Barci; prav tako sem si zelel ze od leta 59 ko je Che uspesno zanetil revolucijo na Kubi;)

@Fajfa: jah sit, bo mogu Knofler pacakat, da novga lita enkat, ka pridem nazaj. Ampak hvala se enkat. Sm zihr, de bu dobra fora:)

Moram koncati, saj je tipkovnica, mislim da ,francoska, kar mi povzroca nemalo tezav.

5 komentarjev:

Gorazd pravi ...

Malo kasno sem se spomnil,da sem še nekaj dodajal na disk.Francoske tipkovnice so mi pa znane,še kar ena beda!

David pravi ...

:)
zanimiva moda je bla že 59 ga lita
Dej gor še kešna slika ad Maroka!

mija.michelizza pravi ...

Ej, super si tole natipkal glede na francosko tipkovnico ... jst sem se s tako spoznala v Belgiji, sm hmal znorela ... Sicer pa nism vedla, da si že v Maroku ... superca, uživaj sto na uro ... papa

Tine pravi ...

@David:Slike bodo, ko si vzamem cas in ko prinesem s seboj kabel...
Tukaj je res veliko prizorov, ki so zanimivi za fotografe.

@Mija: Sem ti ravno hotel svetovati Maroko za tvojo naslednjo destinacijo, ker si nekaj sprasevala. Ce gres benetke-girona-marakesh, te pride vse skupaj v eno smer 44eur (seveda moras rezervirat mesec prej)ryanair.
Ce upostevamo da prides v cisto drug svet od evrope je to res poceni...prit hit;))

To bi svetoval tudi vsem drugim

LP

Gorazd pravi ...

Tine! Ko se vrneš,bi lahko naredil ene take sorte predavanja z diapozitivi. Ne mislim taprave diase ampak elektronsko obliko. V Kunclnu je računalniški projektor in platno,še z Jimmytom se je treba zmenit. Aja,pa še en laptop bi rabil. A si za?