petek, 28. december 2007

Hang loose

Na ta nacin z dvignjeno roko in Shaka sign-om surferji povedo: sprosti se, ali vse je uredu. In tocno tako je bilo zadnjih pet dni, ko sem bil z Oskarjem in njegovo surfersko klapo v Taghazoutu. Sprostitev, uzivancija in Fara:) Temperature so bile cez dan tudi do 27 stopinj, tako da se je tudi namakanje v Atlantskem oceanu prav prileglo. Prve dni sicer priloznosti za surfanje ni bilo veliko, saj so bili na nasi plazi valovi premajhni. Ko pa smo (so) v Agadirju najeli avto in postali mobilni, ni bilo vec ovir in tudi najboljsi placi za surfanje so postali precej blizu. Usoda je hotela, da sem prvi vozil avto od Agadirja do nasega bungalova (cca.:30km), saj sem edini vzel vozniski izpit v Agadir. Tako mi je bilo fajn voziti avto po treh mesecih, kot takrat ko sem nabavil prvo stirko v osmem razredu:)
Naj namenim par besed se njim: hvala za prenocisce, instrukcije, super druzbo in se kaj...fajn je blu:)

Nikakor pa ne morem mimo mojega surferskega dosezka, saj ze prvi zaresni dan stal na surfu, ceprav le za sekundo pa vendar. Sedaj lahko lazje razumem, zakaj je moj brat postal obseden s tem sportom. Obcutek, ko te val prvic potegne s seboj je res neverjetnen. Oskar je povedal, da se je iz valov in pene videlo samo moj na siroko raztegnjen nasmeh:)


Bozicna vecerja in pantomima na Bozicni vecer

pantomimik Aljosa

tudi voznja v taksitu je lahko zabavna (sploh ce je v njem 7 potnikov)


Agadir je novo turisticno mesto (leta 1960, ga je potres zglihal z zemljo)


jutra v bungalovu so bila res super, saj nas je vsako jutro ob 9ih zbudilo sonce, nato je sledil zajtrk in jutranja kava, ki se je ponavadi zavlekla v tri ure


priprave...


Hang loose prvic


Hang loose drugic


pastircki, ki priletiju k avtu brz ko se ustavis na robu ceste


prehitevanje cez polhno crto v ovinek (ni panike, saj je prej potrobil in opozoril nase:)

danes na poti nazaj v Essaouiro


Se nekaj fotk od dneva ko sem zapuscal Essaouiro. Mocan dez je padal pribljizno slabo uro in povzrocil v mestecu pravo poplavo, ki je na dan butnila tudi kanalizacijo.



Nocoj ob polnoci drugic zapuscam Essaouiro, tokrat jo bom mahnil 6 ur voznje proti severu in sicer v Casablanco, kjer sem si ze zrihtal hostel.

4 komentarji:

Anonimni pravi ...

Kot vidim, tud Anita ni še nič napisala, taku ,de bom pa jest enkrat prva. Kej nej rečem, da sričnu potuj naprej. Sm mislila, de boš ostal pri Oskarju čez novo leto. Se ti zdi škoda dni in bi rad še kej vidu. Čav! mama

David pravi ...

Opasnu tu!
A te je kej zamikal de bi se lotu?
Ka take reči če prubaš te brž zamikaje:)
A nena pa nina tud surfata?
Fajn se jem
pa uživej ga
ti že pišema kej

Tine pravi ...

@mama:ja sm je mogu jet naprej v vsakm primiru,ce ne mi ne bi zneslo pridet da cajta nazaj v Valencija.Vcirej sm biv v Casablanc, zdej sm v Fesu in bom se jutr pol pa v hribe v mestece Chefchqouen.LP

@david:ja ris te kar zamika, bomo mogl jet enkat skap prubat nikam. Nina pa Nena se ne srfata, sam jih Oskar vztrajnu prepricuje tak de enkat da konca se bosta zi opogumle pamujmu:)ajde

David pravi ...

Ola
danc te boma zlo pagrišel boma pr lenk imil žur(20 nas bo- vsi razn tebe pa majdrota) pal pa u Idrje na Kingston in Pollux(stereo tipi)...
Ti že napišema kešn msg ala tike-tačke je tud pršu:)
Uzivej ga zadn dan 2007!
Čin