sreda, 12. december 2007

Prišli so...

No en kratek post za tiste, ki vas zanima kako so se fantje nastanili. Vse je šlo brez problemov, dobili smo se tako kot smo načrtovali. Res jih je bilo lepo videti, po dolgem času. Včeraj sem jim najprej razkazal našo teraso na vrhu našega bloka, kjer smo nazdravljali z nekaterimi odličnimi slovenskimi dobrotami, ki so jih fantje prinesli s seboj. Kasneje smo si v lokalnem baru ogledali tekmo Valencija - Chelsea, 0:0, s tem je Valencija izgubila tudi možnosti za vstop v pokal UEFA. Nato smo se odpravili v center v klub kjer naj bi bil brezplačen koncert flamenka, vendar je bila ta novica žal napačna tako da iz tega ni bilo nič. Zato smo si samo ogledali stari del mesta, kjer so fantje dobili prve vtise o mestu. Ko pa smo pozno ponoči prišli domov, smo nadaljevali s slovenskim kulinaričnim večerom, kjer smo skuhali pol ducata odličnih krniških klobas, ki jih je s seboj prinesel Matej. Tako jaz kot moji cimri smo bili navdušeni.

Na žalost pa se je zgodil tudi incident, saj je Tinetov P. (ne moj), fotkič poletel po tleh in pristal ravno na objektivu. Žal je to najverjetneje smert za ta skoraj legendarni fotoaparat...žal. Ampak ob odlični kulinariki, smo ta dogodek, precej lažje preboleli:)

Danes so si fantje ogledovali mesto, jaz pa sem šel na faks, ker sem imel še tretji, zadnji kolokvij iz predmeta Organizational Behaviour. Kolokvij tudi tokrat ni bil pretežak in sem ga kar uspešno odpisal. Jutri pa imam prvi izpit iz predmeta tehnike za predstavitev dizajna. Na srečo sem se na te zadeve pripravil že med vikendom.

No namen tega posta je bil pravzaprav to da se zahvalim vsem dobrotnikom v Sloveniji za dobrote iz Slovenije;) Hvala, hvala in še enkrat hvala! Res sem bil prijetno presenečen:) Fajfa, Knofler se že suka:)

Zdaj pa moram iti, ker je krompir že kuhan.

Za konec še modri rek Kacina: Pejmo zej ka dila v gatah in želudcu: HEEEEJ:)


8 komentarjev:

Gorazd pravi ...

Oj! A so ti mogoče prinesli tudi tisto žegnano vodo iz prekuhanih jabolk?

Anonimni pravi ...

Mi sma pa dama, pa zall ni slovenskih kulinaričnih uzitkov. Zgleda, de bo triba pridet v Španija:)
Fajn de ste sricnu prsl ane :) Tuki u MLju u stirk sva z lenka prov mal osamljene ampak na srica imama Nina, ki poskrbi de nama ni douhces :)
LP vsem: Lenka, Nina, Tina

David pravi ...

prihod ste proslavili tak kot je triba:)
Mark se nej le lepo suka...če češ je G..... natisnu une nalepke T... VUN pa ti lahk kešna pušlema de je boš nalimav na kešna ulična svetilka:)
P.S: jebačka kapa:)
a ti je tinc ta moda priporočav?

David pravi ...

aja edin enga pa napaznam na slik?kešn cimr?
dabr ga pihnte:)ka za 24 svičk moreš že uridu pihat

Anita pravi ...

Super da so prispeli, nas je že malo skrbelo zaradi stavke Italijanskih kamijonarjev. Dobr ga žurajte!

Anonimni pravi ...

klapa, z mira ane :)))

Anonimni pravi ...

Žegnane vade nisma prnesl,ka je ni upau noben jet jeskat k Mažgonovim.Tk de bo ostala za naslednje priložnosti.Je pa Matejčk prnesu en padobn nadomestek tk de ni panike.

JA Nalepke bi rabil tole,ene par kamionou, de se bo stvar razširla tud to pa Valenciji.:);)(Đokea)Un na slik je pa Tincou cimr homer mlajši, Bart po domače.
Kamijonarji pa nas niso mogli,smo uporabili podoben pristop kot Mirko v prvem postu in malo poslalomirali tokrat med kamioni.Glede na to, da smo iz podalpske deželice nam je slalomiranje kar dobro šlo od rok.

Anonimni pravi ...

Oj!

Namorm si kej de se na bi mal pahvalila, čeprou me Tico kriga:) Tiste super krniške klabase ... kock je biu pa iz nase stale:))) Bo stara mama vesela novice de ga je dabr zredila.

Fajn se mejte,
lp, Martina